CHIQUICELTA

chiquicelta 4-3

A Fundación Celta de Vigo presenta unha nova posibilidade para os máis pequenos de achegarse ó celtismo e de beneficiarse de numerosas vantaxes só por colaborar coa Fundación Celta de Vigo. Para isto creouse o “Chiquicelta”, unha interesantísima oportunidade para os rapaces de 0 a 12 anos de formar parte da gran familia celeste por so 30 euros ó ano.

Ser Chiquicelta implica grandes vantaxes para os rapaces:
– Unha entrada para Balaidos (OFERTA DE ALTA*)
Carné de membro da Fundación Celta de Vigo
Descontos en actividades exclusivas para os máis pequenos.
Concursos e sorteos na nosa páxina web
Pegatina exclusiva da Fundación Celta para os Chiquicelta.
Video felicitación cumpleanos por un futbolista do RC Celta de Vigo
Inserción do nome do Chiquicelta e a foto na páxina web da Fundación Celta.

Para ser chiquicelta é preciso:

Doación a nome do pai, nai ou titor
Fotocopia do DNI do pai, nai e/ou titor
Libro de familia
Autorización expresa para a publicación do nome e fotografía do Chiquicelta na web da Fundación.

A Fundación Celta de Vigo, no seu desexo de achegarse e apoiar a toda a familia celeste, e nos momentos actuais que estamos pasando, desexa aportar tamén o seu graniño de area, polo que tódolos adultos que realicen o alta conxuntamente co Chiquicelta, beneficiaranse dun desconto de 30 euros na cota de membro colaborador no primeiro ano, quedando a mesma en 40€ e gozando igualmente de tódalas vantaxes así como unha entrada para acompañar ó rapaz ou rapaza ó partido do Celta en Balaidos.

La Fundación Celta de Vigo presenta una nueva posibilidad para los más pequeños de acercarse al celtismo y de beneficiarse de numerosas ventajas sólo por colaborar con la Fundación Celta de Vigo. Para esto se creó el “Chiquicelta”, una interesantísima oportunidad para los niños y niñas de 0 a 12 años de formar parte de la gran familia celeste por so 30 euros al año.

Ser Chiquicelta implica grandes ventajas para l@s niñ@s:
Una entrada para Balaidos (OFERTA DE ALTA*)
Carné de miembro de la Fundación Celta de Vigo
Descuentos en actividades exclusivas para los más pequeños.
Concursos y sorteos en nuestra página web
Pegatina exclusiva de la Fundación Celta para los Chiquicelta.
Video felicitación cumpleanos por un futbolista del RC Celta de Vigo
Inserción del nombre del Chiquicelta y la foto en la página web de la Fundación Celta.

Para ser chiquicelta es preciso:

Donación a nombre del padre, madre o tutor
Fotocopia del DNI del padre, madre y/o tutor
Libro de familia
Autorización expresa para la publicación del nombre y fotografía del Chiquicelta en la web de la Fundación.

La Fundación Celta de Vigo, en su deseo de acercarse y apoyar a toda la familia celeste, y en los momentos actuales que estamos pasando, aporta también su granito de arena, por lo que todos los adultos que realicen el alta conjuntamente con el Chiquicelta, se beneficiarán de un descuento de 30 euros en la cuota de miembro colaborador en el primero año, quedando a misma en 40€ y disfrutando igualmente de todas las ventajas así como una entrada para acompañar al chiquicelta al partido en Balaidos.