Entrega de premios Manuel de Castro

Actualizado: enero 16, 2014

O pasado domingo 12 de xaneiro entregouse durante o partido queenfretó ao Celta coa Valencia o trofeo Manuel de Castro ao xogador arxentino Augusto Fernández. Un premio que lle recoñece como o mellor xogador da pasada tempada e que o xogador recibiu de mans de Manuel e Cristina Castro, fillos do histórico xornalista de Faro deVigo.

Durante a entrega, que se celebrou ao incio do encontro no céspede de Balaidos, se reconoción a gran tempada que Augustorealizou superando outros xogadores importantes para a consecución da permanencia en primeira como Borja Oubiña e Álex López.

O premio, nacido por inciativa da pena siareiros.net e as webs de información moiceleste.com e elfutbolesceleste.com, contou co apoio e a colaboración tanto do club coma da Fundación Celta e que ademais contou coas votacións de diversos xornalistas de medios de comunicación locais ademais dos votos dos seus propios compañeiros de equipo.

fotos cedidas por la peña siareiros.net