Estrea da Bancada Solidaria de Balaídos

Actualizado: septiembre 11, 2017

A Fundación Celta e o Concello puxeron en marcha con gran éxito de asistencia, ante o RC Celta – Deportivo Alavés, o proxecto Bancada Solidaria cuxo obxectivo é permitir a asistencia aos encontros do RC Celta como local a persoas en risco de exclusión social.

A repartición de invitacións para a Bancada Solidaria, realizouse a través de numerosas ONG´s e asociacións benéficas de Vigo, ao redor de cincuenta, que se encargaron da distribución dunhas mil seiscentas entradas para o encontro entre os seus usuarios.

La Fundación Celta y el Concello pusieron en marcha con gran éxito de asistencia, ante el RC Celta – Deportivo Alavés, el proyecto Grada Solidaria cuyo objetivo es permitir la asistencia a los encuentros del RC Celta como local a personas en riesgo de exclusión social.

El reparto de invitaciones para la Grada Solidaria, se realizó a través de numerosas ONG´s y asociaciones benéficas de Vigo, en torno a cincuenta, que se encargaron de la distribución de unas mil seiscientas entradas para el encuentro entre sus usuarios.