LaLiga Genuine triunfa en Vilarreal (vía LaLiga)

Actualizado: octubre 10, 2017

A integración, a deportividade, o esforzo e a ilusión destacaron durante a competición.

Unha trintena de partidos, máis de 80 goles e moita ilusión acompañaron na primeira xornada de LaLiga Genuine celebrada este fin de semana en Vilarreal. Córdoba CF e Nàstic de Tarragona finalizaron a fase do trinque liderando a clasificación de Fair Play, e con varios equipos destacados como o RCD Espanyol, Vilarreal CF, Valencia CF, RC Celta de Vigo e Atlético de Madrid, que gañaron todos os seus partidos.

A deportividade e o respecto aos valores do fútbol reinaron durante un fin de semana no que futbolistas, técnicos, familiares e afección gozaron dunha xornada emocionante. Ademais das capacidades deportivas dos futbolistas, destacou o espírito de irmandamento entre todos os equipos e o bo ambiente tanto dentro como fose do terreo de xogo.

Javier Gómez, director xeneral Corporativo de LaLiga, Fernando Roig, presidente do Vilarreal CF, Olga de la Fuente, directora da Fundación LaLiga, e Kika Ruiz, patrón da Fundación Levante, entregaron os recoñecementos e medallas aos participantes. Un trofeo que tinguiu de alegría os rostros de todos os participantes na primeira fase. Gómez destacou o éxito desta primeira experiencia poñendo o valor ?a integración, o xogo en equipo, o compañeirismo e a deportividade por encima da competitividade?.

Os 18 equipos marcháronse de Vilarreal felices e coa mirada posta na segunda fase, que terá lugar os días 19,20 e 21 de xaneiro de 2018 en Tarragona.

LaLiga Genuine

LaLiga Genuine é unha iniciativa integradora de responsabilidade social e pioneira no mundo, organizada por LaLiga a través da súa Fundación. O proxecto consiste nunha liga de fútbol integrada por equipos do colectivo DEI (persoas con discapacidade intelectual), e que contou desde a súa fundación co compromiso do fútbol profesional con este proxecto socialmente responsable.

Ver vídeo relacionado e clasificación en http://www.laliga.es/laliga-genuine/actualidad/laliga-genuine-triunfa-en-villarreal-1

La integración, la deportividad, el esfuerzo y la ilusión destacaron durante la competición.

Una treintena de partidos, más de 80 goles y mucha ilusión acompañaron en la primera jornada de LaLiga Genuine celebrada este fin de semana en Villarreal. Córdoba CF y Nàstic de Tarragona finalizaron la fase de estreno liderando la clasificación de Fair Play, y con varios equipos destacados como el RCD Espanyol, Villarreal CF, Valencia CF, RC Celta de Vigo y Atlético de Madrid, que ganaron todos sus partidos.

La deportividad y el respeto a los valores del fútbol reinaron durante un fin de semana en el que futbolistas, técnicos, familiares y afición disfrutaron de una jornada emocionante. Además de las capacidades deportivas de los futbolistas, destacó el espíritu de hermanamiento entre todos los equipos y el buen ambiente tanto dentro como fuera del terreno de juego.

Javier Gómez, director general Corporativo de LaLiga, Fernando Roig, presidente del Villarreal CF, Olga de la Fuente, directora de la Fundación LaLiga, y Kika Ruiz, patrono de la Fundación Levante, entregaron los reconocimientos y medallas a los participantes. Un trofeo que tiñó de alegría los rostros de todos los participantes en la primera fase. Gómez destacó el éxito de esta primera experiencia poniendo el valor “la integración, el juego en equipo, el compañerismo y la deportividad por encima de la competitividad”.

Los 18 equipos se marcharon de Villarreal felices y con la mirada puesta en la segunda fase, que tendrá lugar los días 19,20 y 21 de enero de 2018 en Tarragona.

LaLiga Genuine

LaLiga Genuine es una iniciativa integradora de responsabilidad social y pionera en el mundo, organizada por LaLiga a través de su Fundación. El proyecto consiste en una liga de fútbol integrada por equipos del colectivo DI (personas con discapacidad intelectual), y que ha contado desde su fundación con el compromiso del fútbol profesional con este proyecto socialmente responsable.

Ver vídeo relacionado y clasificación en http://www.laliga.es/laliga-genuine/actualidad/laliga-genuine-triunfa-en-villarreal-1