A escola de Ribeira visita Balaídos e A Madroa

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 9, 2016
img-20161108-wa0003

Os nenos e nenas da escola de fútbol da Fundación Celta en Ribeira visitaron o pasado domingo o estadio de Balaídos para gozar do encontro entre o RC Celta e a Valencia. Os mozos viviron unha intensa xornada desde a súa localidade para vivir de preto a experiencia dun partido no campo celeste. Esta iniciativa enmárcase dentro do programa de promoción e desenvolvemento das escolas da Fundación Celta coas que se pretende achegar o celtismo aos mozos e darlles a oportunidade de ver xogar aos seus ídolos en directo.

Ademais, a entidade celeste ha realizado unha interesante formación cos monitores da escola ofrecéndolles a oportunidade de presenciar os adestramentos da canteira celeste na Madroa. A escola de fútbol de Ribeira que abriu a Fundación Celta este ano comezou a realizar xa diversas actividades de colaboración, formación e desenvolvemento, un dos alicerces fundamentais do traballo da canteira celeste.

Los niños y niñas de la escuela de fútbol de la Fundación Celta en Ribeira visitaron el pasado domingo el estadio de Balaídos para disfrutar del encuentro entre el RC Celta y el Valencia. Los jóvenes vivieron una intensa jornada desde su localidad para vivir de cerca la experiencia de un partido en el campo celeste. Esta iniciativa se enmarca dentro del programa de promoción y desarrollo de las escuelas de la Fundación Celta con las que se pretende acercar el celtismo a los jóvenes y darles la oportunidad de ver jugar a sus ídolos en directo.

Además, la entidad celeste ha realizado una interesante formación con los monitores de la escuela ofreciéndoles la oportunidad de presenciar los entrenamientos de la cantera celeste en A Madroa. La escuela de fútbol de Ribeira que abrió la Fundación Celta este año ha comenzado a realizar ya diversas actividades de colaboración, formación y desarrollo, uno de los pilares fundamentales del trabajo de la cantera celeste.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario