A Escola de Campeche continúa colleitando éxitos

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 25, 2015

A escola de Campeche continúa crecendo e cultivando éxito tras éxito desde a súa creación hai xa dous anos. O traballo realizado polos preparadores esta creado unha auténtica canteira de futbolistas de gran nivel que xa despuntan nas súas competicións locais e que teñen como o seu máximo expoñente o caso de Javier Que Delgado, que tras pasar pola escola de Campeche forma parte xa do persoal do Celta B.

O último dos seus fitos foi a clasificación para disputar a Champions interligas que levará a cabo do 16 a 22 de marzo na Cidade de Mérida (Iucatán), a cal disputarán os 16 mellores equipos de cada unha das categorías, das 4 máis importantes ligas de Mérida (Liga Champagnat, Juan N. Cuevas, Díaz Palma e Garcia Aguilar).  O Celta Campeche logrou coarse entre os mellores equipos nas categorías superiores desta competición, coñecidas como Xuvenil Maior e Benito Juárez.

Desde a Fundación Celta queremos felicitar tanto a xogadores como a preparadores polo seu excelente traballo que está a levar o nome do Celta de Vigo con orgullo por terras mejicanas e animámoslles a seguir loitando para alcanzar as maiores cotas de éxito.

CHAMPIONS INTERLIGAS, CLASIFICADOS:

JUV. MAYOR: 1. C.F. MER. SUB. 15 2. Rayados Azul 3. CUM Venados 4. Celta de Vigo

BENITO JUAREZ: 1. Prepa Yucatan 2. CUM Venados, 3. Celta de Vigo 4. ITSP

La escuela de Campeche continúa creciendo y cosechando éxito tras éxito desde su creación hace ya dos años. El trabajo realizado por los preparadores esta creado una auténtica cantera de futbolistas de gran nivel que ya despuntan en sus competiciones locales y que tienen como su máximo exponente el caso de Javier Que Delgado, que tras pasar por la escuela de Campeche forma parte ya de la plantilla del Celta B.

El último de sus hitos ha sido la clasificación para disputar la Champions interligas que se llevará a cabo del 16 a 22 de marzo en la Ciudad de Mérida (Yucatán), la cual disputarán los 16 mejores equipos de cada una de las categorías, de las 4 más importantes ligas de Mérida (Liga Champagnat, Juan N. Cuevas, Díaz Palma y Garcia Aguilar).  El Celta Campeche ha logrado colarse entre los mejores equipos en las categorías superiores de esta competición, conocidas como Juvenil Mayor y Benito Juárez.

Desde la Fundación Celta queremos felicitar tanto a jugadores como a preparadores por su excelente trabajo que está llevando el nombre del Celta de Vigo con orgullo por tierras mejicanas y les animamos a seguir luchando para alcanzar las mayores cotas de éxito.

CHAMPIONS INTERLIGAS, CLASIFICADOS:

JUV. MAYOR: 1. C.F. MER. SUB. 15 2. Rayados Azul 3. CUM Venados 4. Celta de Vigo

BENITO JUAREZ: 1. Prepa Yucatan 2. CUM Venados, 3. Celta de Vigo 4. ITSP

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario