Celta Brasov avanza en la Copa Rumania sub 19

Actualizado: noviembre 28, 2016
14947566_1253367098067676_3988027363360066056_n

A escola do RC Celta na cidade romanesa de Brasov avanza con paso firme no seu crecemento. A pasada semana o equipo sub19 da escola celeste avanzou aos oitavos de final da copa de Romanía e mañá enfrontarase ao histórico club Dinamo de Bucarest. O club romanés é ademais un referente no país, pois conta cunha das mellores canteiras e realiza un interesante traballo na formación de futbolistas.
O partido de mañá supón o primeiro gran reto para os mozos da escola desde a súa fundación a principios desta tempada e referenda o traballo realizado durante estes meses polos técnicos da Fundación Celta de Vigo.

La escuela del RC Celta en la ciudad rumana de Brasov avanza con paso firme en su crecimiento. La pasada semana el equipo sub19 de la escuela celeste avanzó a los octavos de final de la copa de Rumanía y mañana se enfrentará al histórico club Dinamo de Bucarest. El club rumano es además un referente en el país, pues cuenta con una de las mejores canteras y realiza un interesante trabajo en la formación de futbolistas.
El partido de mañana supone el primer gran reto para los jóvenes de la escuela desde su fundación a principios de esta temporada y refrenda el trabajo realizado durante estos meses por los técnicos de la Fundación Celta de Vigo.