Celta Integra inicia un novo curso

Actualizado: septiembre 18, 2017

O xoves 21 de setembro comeza unha nova edición de Celta Integra, que recentemente cumpría o seu segundo aniversario de andaina.

Un equipo, Celta Integra, que naceu con ánimo de contribución ao desenvolvemento persoal e integración de mozos con discapacidade e que adestra na Cidade Deportiva da Madroa.

Un proxecto que desde entón non deixou de crecer.

Esta tempada, participará na Liga Genuine, unha competición integrada por equipos do colectivo DI (persoas con discapacidade intelectual) posta en marcha pola Fundación LaLiga e que dará comezo o próximo 6 de outubro en Vila-real con 18 clubs participantes: Athletic Club, RCD Espanyol, Club Atlético de Madrid, RC Deportivo da Coruña, Real Sociedade, Valencia CF, CA Osasuna, Vilarreal CF, UD As Palmas, Levante UD, CF Reus, Nàstic de Tarragona, RCD Mallorca, Xirona FC, Córdoba CF, SD Huesca, Raio Vallecano e RC Celta.

A competición disputarase en 4 fases, cuxas sedes e datas xa están confirmadas: a inauguración do campionato terá lugar do 6 ao 8 de outubro en Vila-real, do 19 ao 21 de xaneiro celebrarase en Tarragona, do 13 ao 15 de abril desprazarase a Mallorca e finalizará en Vigo do 8 ao 10 de xuño.

Esta liga, integrada por 6 grupos de 3 equipos cada un, de xogará na modalidade Fútbol 8, en partidos de 4 partes de 10 minutos. A clasificación farase, ademais dos resultados deportivos, en función das actitudes positivas de deportividade que se mostren durante os partidos. Por iso, os equipos contarán en cada xornada cunha serie de puntos que premiarán o comportamento e accións de fair play de xogadores, adestradores e afeccións.

El jueves 21 de septiembre comienza una nueva edición de Celta Integra, que recientemente cumplía su segundo aniversario de andadura.

Un equipo, Celta Integra, que nació con ánimo de contribución al desarrollo personal e integración de jóvenes con discapacidad y que entrena en la Ciudad Deportiva de A Madroa.

Un proyecto que desde entonces no ha dejado de crecer.

Esta temporada, participará en la Liga Genuine, una competición integrada por equipos del colectivo DI (personas con discapacidad intelectual) puesta en marcha por la Fundación LaLiga y que dará comienzo el próximo 6 de octubre en Vila-real con 18 clubes participantes: Athletic Club, RCD Espanyol, Club Atlético de Madrid, RC Deportivo de La Coruña, Real Sociedad, Valencia CF, CA Osasuna, Villarreal CF, UD Las Palmas, Levante UD, CF Reus, Nàstic de Tarragona, RCD Mallorca, Girona FC, Córdoba CF, SD Huesca, Rayo Vallecano y RC Celta.

La competición se disputará en 4 fases, cuyas sedes y fechas ya están confirmadas: la inauguración del campeonato tendrá lugar del 6 al 8 de octubre en Vila-real, del 19 al 21 de enero se celebrará en Tarragona, del 13 al 15 de abril se desplazará a Mallorca y finalizará en Vigo del 8 al 10 de junio.

Esta liga, integrada por 6 grupos de 3 equipos cada uno, de jugará en la modalidad Fútbol 8, en partidos de 4 partes de 10 minutos. La clasificación se hará, además de los resultados deportivos, en función de las actitudes positivas de deportividad que se muestren durante los partidos. Por ello, los equipos contarán en cada jornada con una serie de puntos que premiarán el comportamiento y acciones de fair play de jugadores, entrenadores y aficiones.