Clinic de fútbol e escola de tecnificación en Cambados

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Enero 30, 2017

A Fundación Celta de Vigo celebrou este Nadal un clinic de fútbol en Cambados, froito do seu convenio de colaboración asinado coa entidade pontevedresa. A actividade contou con 30 participantes que gozaron dunha mañá de divertimento e ilusión culminada cun sorteo de camisetas.

A Fundación Celta de Vigo abrirá tamén este mes de febreiro unha escola de tecnificación destinada a todos aqueles rapaces e rapazas que desexen ampliar os seus coñecementos de fútbol da man dos mellores adestradores da canteira celeste. A formación dara comezo o próximo 6 de febreiro.

La Fundación Celta de Vigo celebró esta Navidad un clinic de fútbol en Cambados, fruto de su convenio de colaboración firmado con la entidad pontevedresa. La actividad contó con 30 participantes que disfrutaron de una mañana de divertimento e ilusión culminada con un sorteo de camisetas.

La Fundación Celta de Vigo abrirá también este mes de febrero una escuela de tecnificación destinada a todos aquellos chavales y chavalas que deseen ampliar sus conocimientos de fútbol de la mano de los mejores entrenadores de la cantera celeste. La formación dara comienzo el próximo 6 de febrero.

INSCRÍBETE AQUÍ NA ESCOLA DE TECNIFICACIÓN

BOCETO ESCOLA DE TECNIFICACION A MADROA

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario