Clinics de fútbol no mes maio

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 12, 2017

A Fundacion Celta continúa ofrecendo actividades para os nenos de face á tempada de verán. No mes de maio estrearanse dous novos clinics na zona da provincia de Pontevedra. O primeiro deles, en Tomiño, terá lugar o día 1 de maio no campo O Regatiño.

Durante o clinic, que se estenderá desde as 10 ás 14 horas, os participantes poderán gozar adestrando cos adestradores da canteira celeste. A actividade está pensada para ofrecer un adestramento de calidade sempre desde un punto de vista lúdico e pensando en todos os niveis de xogo para que nenas e nenos poidan gozar ao máximo e aprender da man dos mellores preparadores.

La Fundacion Celta continúa ofreciendo actividades para los niños de cara a la temporada de verano. En el mes de mayo se estrenarán dos nuevos clinics en la zona de la provincia de Pontevedra. El primero de ellos, en Tomiño, tendrá lugar el día 1 de mayo en el campo O Regatiño.

Durante el clinic, que se extenderá desde las 10 a las 14 horas, los participantes podrán disfrutar entrenando con los entrenadores de la cantera celeste. La actividad está pensada para ofrecer un entrenamiento de calidad siempre desde un punto de vista lúdico y pensando en todos los niveles de juego para que niñas y niños puedan disfrutar al máximo y aprender de la mano de los mejores preparadores.

INSCRICIÓNS PECHAS

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario