Clinics de Semana Santa da Fundación Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 23, 2017

A Fundación Celta presenta como cada ano a súa proposta lúdica e deportiva para que os máis pequenos poidan gozar do fútbol durante as vacacións de Semana Santa. A entidade celeste ofrecerá clinics de fútbol para nenos e nenas de 4 a 14 anos de idade en Vigo, Chapela, Teo, Ourense e Xinzo.

En Vigo, a actividade terá lugar os días 10 e 11 de abril no Campo federativo de Coia, unhas instalacións de gran calidade e de fácil acceso para as familias. En horario de entrada dos participantes poderá ser ás  8:45 ou 10:00 e estenderase ata as 14 horas.

Ademais este ano estréase un clinic específico para tecnificación en colaboración co Pavillón de Ourense que terá lugar nas súas instalacións o próximo 11 de abril en dous horarios: mañá de 10 a 14 horas e de tarde 16 a 20 horas.

Como novidade este ano, todos os participantes terán a oportunidade de participar como recogepelotas en Balaídos durante un partido de LaLiga. Cada xornada de clinic sortearanse dúas prazas para participar desta inesquecible experiencia. Así mesmo, todos os participantes terán a oportunidade de preinscribirse aos campus de verán da Fundación Celta con condicións especiais.

Tras o éxito de participación dos clinics celebrados en Nadal, a Fundación Celta prosegue a súa aposta pola formación deportiva de calidade, cos mellores preparadores da canteira celeste, primando o aspecto lúdico e dándolle aos máis pequenos a oportunidade de vivir de preto e aprender coa metodoloxía do RC Celta.

SEDES E DATAS CONFIRMADAS

VIGO: 10 e 11 de abril – Campo Federativo de Coia – PECHADO
CHAPELA: 10 de abril – Campo do Chapela FC –  PECHADO
OURENSE (Tecnificación): 11 de abril – Campo Pavillón de Ourense (Vos Remedios) – PECHADO
TEO: 10 de abril – Campo da Cañoteira – PECHADO
XINZO: 10 ou 11 de abril  – Complexo deportivo da Moreira – PECHADO

La Fundación Celta presenta como cada año su propuesta lúdica y deportiva para que los más pequeños puedan disfrutar del fútbol durante las vacaciones de Semana Santa. La entidad celeste ofrecerá clinics de fútbol para niños y niñas de 4 a 14 años de edad en Vigo, Chapela, Teo, Ourense y Xinzo.

En Vigo, la actividad tendrá lugar los días 10 y 11 de abril en el Campo federativo de Coia, unas instalaciones de gran calidad y de fácil acceso para las familias. En horario de entrada de los participantes podrá ser a las  8:45 o 10:00 y se extenderá hasta las 14 horas.

Además este año se estrena un clinic específico para tecnificación en colaboración con el Pabellón de Ourense que tendrá lugar en sus instalaciones el próximo 11 de abril en dos horarios: mañana de 10 a 14 horas y de tarde 16 a 20 horas.

Como novedad este año, todos los participantes tendrán la oportunidad de participar como recogepelotas en Balaídos durante un partido de LaLiga. Cada jornada de clinic se sortearán dos plazas para participar de esta inolvidable experiencia. Asimismo, todos los participantes tendrán la oportunidad de preinscribirse a los campus de verano de la Fundación Celta con condiciones especiales.

Tras el éxito de participación de los clinics celebrados en Navidad, la Fundación Celta prosigue su apuesta por la formación deportiva de calidad, con los mejores preparadores de la cantera celeste, primando el aspecto lúdico y dándole a los más pequeños la oportunidad de vivir de cerca y aprender con la metodología del RC Celta.

SEDES Y FECHAS CONFIRMADAS

VIGO: 10 y 11 de abril – Campo Federativo de Coia – CERRADO
CHAPELA: 10 de abril – Campo del Chapela FC –CERRADO
OURENSE (Tecnificación): 11 de abril – Campo Pabellón de Ourense (Os Remedios) –CERRADO
TEO: 10 de abril – Campo de A Cañoteira -CERRADO
XINZO: 10 o 11 de abril  – Complejo deportivo de A Moreira – CERRADO

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario