Inscríbete nas escolas da Fundación Celta 17-18!

Actualizado: agosto 25, 2017
INSCRÍBETE EN A MADROA INSCRÍBETE EN COIA

A Fundación Celta de Vigo, con preto de 20 anos de experiencia na formación de futbolistas, lanza un novo concepto de escola deportiva, destinada a mellorar as capacidades técnicas e condicionais de mozos e mozas de entre 5 e 16 anos.

Este ambicioso proxecto pretende ser un referente na formación de futbolistas e foi deseñado para ofrecer un curso do máis alto nivel. impartido polos mellores preparadores da Canteira do Real Club Celta de Vigo.

As Escolas de tecnificación da Fundación Celta de Vigo iniciarán a súa actividade o próximo mes de setembro (ainda que a matrícula estará aberta todo o ano) en horario de 17:45h a 18:45h nas instalacións da Madroa. Ao longo do curso, desenvolveranse diversos contidos, focalizando trimestralmente nos aspectos necesarios na formación  do futbolista, incidiendo na área da TECNICA:

PASE/FINALIZACIÓN- REGATE/CONDUCCIÓN- CONTROL/HABILIDADE- TÉCNICA DF.

A estos contidos técnicos sumarémoslle as nosas 4 pautas claves para o seu enriquecemento:

Grupos reducidos

Monitores de CCII do Real Club Celta

Mesmo sistema de aprendizaxe que no fútbol base do Real Club Celta ( SICO )

Ademais de adestramento individualizado de porteiros

Prazas limitadas por orde de inscripción.

Como antes comentabamos a escola contará con grupos reducidos co obxectivo de mellorar os aspectos individuais de cada participante e a mellora individual a partir da metodoloxía baseada na repetición do xesto técnico que contará coa supervisión dos técnicos e preparadores da canteira celeste que aplicarán en todo momento a súa exitosa e recoñecida metodoloxía. As tarefas e actividades son comúns ás desenvolvidas polos equipos e xogadores das cate­gorías inferiores do Real Club Celta.

Servizo individualizado e seguimento das categorías inferiores do Real Club Celta, con notas trimestrais e eventos especiais como visitas de xogadores do primeiro equipo, agasallos, sorteos, etc.

Prezos, matrícula e mensualidades:

Xogadores federados (sen equipamento)

Matrícula: 25€

1 día por semana, 30€ ao mes

2 días por semana, 45€ ao mes

3 dias por semana, 55€ ao mes

Xogadores non federados (con equipamento*)

Matrícula: 60€

1 día por semana, 30€ ao mes

2 días por semana, 45€ ao mes

3 dias por semana, 55€ ao mes

*Equipamento completo composto por camiseta, pantalón, medias, sudadera/chubasqueiro, mochila.

INSCRÍBETE EN A MADROA INSCRÍBETE EN COIA

La Fundación Celta de Vigo, con cerca de 20 años de experiencia en la formación de futbolistas, lanza un nuevo concepto de escuela deportiva, destinada a mejorar las capacidades técnicas y condicionales de jóvenes y chicas de entre 5 y 16 años.

Este ambicioso proyecto pretende ser un referente en la formación de futbolistas y fue diseñado para ofrecer un curso del más alto nivel. impartido por los mejores preparadores de la Cantera del Real Club Celta de Vigo.

Las Escuelas de tecnificación de la Fundación Celta de Vigo iniciarán su actividad el próximo mes de septiembre (ainda que la matrícula estará abierta todo el año) en horario de 17:45h a 18:45h en las instalaciones de la Madroa. A lo largo del curso, se desarrollarán diversos contenidos, focalizando trimestralmente en los aspectos necesarios en la formación  del futbolista, incidiendo en el área de la TECNICA:

PASE/FINALIZACIÓN- REGATE/CONDUCCIÓN- CONTROL/HABILIDAD- TÉCNICA DF.

La estos contenidos técnicos le sumaremos nuestras 4 pautas claves para su enriquecimiento:

Grupos reducidos

Monitores de CCII del Real Club Celta

Mismo sistema de aprendizaje que en el fútbol base del Real Club Celta ( SICO )

Además de entrenamiento individualizado de porteros

Plazas limitadas por orden de inscripción.

Como antes comentábamos la escuela contará con grupos reducidos con el objetivo de mejorar los aspectos individuales de cada participante y la mejora individual a partir de la metodología basada en la repetición del gesto técnico que contará con la supervisión de los técnicos y preparadores de la cantera celeste que aplicarán en todo momento su exitosa y reconocida metodología. Las tareas y actividades son comunes a las desarrolladas por los equipos y jugadores de las cate­gorías inferiores del Real Club Celta.

Servicio individualizado y seguimiento de las categorías inferiores del Real Club Celta, con notas trimestrales y eventos especiales como visitas de jugadores del primero equipo, regalos, sorteos, etc.

Precios, matrícula y mensualidades:

Jugadores federados (sin equipación)

Matrícula: 25?

1 día por semana, 30? al mes

2 días por semana, 45? al mes

3 las dice por semana, 55? al mes

Jugadores no federados (con equipación*)

Matrícula: 60?

1 día por semana, 30? al mes

2 días por semana, 45? al mes

3 las dice por semana, 55? al mes

*Equipación completa compuesto por camiseta, pantalón, medias, sudadera/chubasqueiro, mochila.