Intensa semana de preparación en Vigo para os rapaces da escola de Brasov

Actualizado: abril 17, 2017
Brasov1

Os alevíns da escola da Fundación Celta na cidade romanesa de Brasov pasaron dez días en Vigo coñecendo de primeira man as instalacións da Madroa e adestrando cos preparadores celestes. Durante a súa estancia, os mozos puideron disputar o Torneo Erizana en Baiona e o Torneo Arousa F7 cup nos que participaron defendendo as cores da escola celeste e medirse aos alevíns do RC Celta nun torneo amigable.

O coordinador da escola Hector Martínez foi o responsable de acompañar aos deportistas durante a súa estancia en Vigo na que puideron coñecer máis de preto a metodoloxía e a filosofía de traballo da canteira celeste, algo que a Fundación Celta considera esencial para o desenvolvemento dos mozos deportistas, especialmente aqueles que pertencen ás escolas internacionais.

Los alevines de la escuela de la Fundación Celta en la ciudad rumana de Brasov han pasado diez días en Vigo conociendo de primera mano las instalaciones de A Madroa y entrenando con los preparadores celestes. Durante su estancia, los jóvenes han podido disputar el Torneo Erizana en Baiona y el Torneo Arousa F7 cup en los que participaron defendiendo los colores de la escuela celeste y medirse a los alevines del RC Celta en un torneo amistoso.

El coordinador de la escuela Hector Martínez ha sido el responsable de acompañar a los deportistas durante su estancia en Vigo en la que han podido conocer más de cerca la metodología y la filosofía de trabajo de la cantera celeste, algo que la Fundación Celta considera esencial para el desarrollo de los jóvenes deportistas, especialmente aquellos que pertenecen a las escuelas internacionales.