Nova escola da Fundación Celta en Goián

Actualizado: junio 16, 2017

A Fundación Celta de Vigo asinou un importante convenio de colaboración co club Goián FC para o desenvolvemento dunha escola deportiva na localidade.

O acordo, asinado esta semana polos presidentes de ambas as entidades e o director da Fundación Celta de Vigo, inclúe unha importante colaboración en materia de formación de xogadores así como unha escola de asesoramento a para os preparadores do Goián e unha escola para nenos desde prebenjamín a xuvenil.

Este convenio ten unha duración de 2 anos prorrogables e é un paso máis na ampliación da rede de convenios con clubs da base que ten a Fundación Celta de Vigo.

La Fundación Celta de Vigo ha firmado un importante convenio de colaboración con el club Goián FC para el desarrollo de una escuela deportiva en la localidad.

El acuerdo, firmado esta semana por los presidentes de ambas entidades y el director de la Fundación Celta de Vigo, incluye una importante colaboración en materia de formación de jugadores así como una escuela de asesoramiento a para los preparadores del Goián y una escuela para niños desde prebenjamín a juvenil.

Este convenio tiene una duración de 2 años prorrogables y es un paso más en la ampliación de la red de convenios con clubes de la base que tiene la Fundación Celta de Vigo.