Novo Campus de Verán en Santiago-Compañía de María

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 30, 2017

Xa está en marcha a primeira sede de Campus de Verán da Fundación Celta en Santiago. Da man da Asociación Deportiva Compañia de María, a entidade celeste ofrecerá a súa máis recoñecida actividade na capital galega.

O campus, que se celebrará desde o luns 26 de xuño ao 30 de xuño nas instalacións da asociación, contará con condicións especiais para os asociados á entidade lucense ademais dos descontos habituais dos que gozan tanto membros da Fundación Celta, socios do RC Celta, xogadores de equipos convidos e empregados de empresas colaboradoras coa entidade celeste. O horario será de mañá de 10h a 14h e contará como sempre con adestradores da canteira do RC Celta.

Ya está en marcha la primera sede de Campus de Verano de la Fundación Celta en Santiago. De la mano de la Asociación Deportiva Compañia de María, la entidad celeste ofrecerá su más reconocida actividad en la capital gallega.

El campus, que se celebrará desde el lunes 26 de junio al 30 de junio en las instalaciones de la asociación, contará con condiciones especiales para los asociados a la entidad lucense además de los descuentos habituales de los que gozan tanto miembros de la Fundación Celta, socios del RC Celta, jugadores de equipos convenidos y empleados de empresas colaboradoras con la entidad celeste. El horario será de mañana de 10h a 14h y contará como siempre con entrenadores de la cantera del RC Celta.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario