Presentación categorías inferiores SD Ribadeo

Actualizado: octubre 24, 2016
img-20161016-wa0006

A pasada semana a Fundación Celta estivo presente a semana pasada na presentacion das categorías inferiores da SD Ribadeo, equipo co que a entidade celeste asinou recentemente un importante convenio de colaboración en materia formativa. A SD Ribadeo converteuse así na escola celeste máis lonxana de Galicia e unha das de maior actividade e accións comúns programadas tales como Campus, Clinics, visitas a Balaídos, adestramentos en A Madroa entre outros.

La pasada semana a Fundación Celta estuvo presente a semana pasada en la presentacion de las categorías inferiores de la SD Ribadeo, equipo con el que la entidad celeste firmó recién un importante convenio de colaboración en materia formativa. La SD Ribadeo se convirtió así en la escuela celeste más lonxana de Galicia y una de las de mayor actividad y acciones comunes programadas tales como Campus, Clinics, visitas a Balaídos, entrenamientos en A Madroa entre otros.