Presentadas as sedes de Cangas-Alondras e O Grove

Actualizado: Mayo 31, 2017

Onte presentáronse dúas novas sedes dos Campus de Verán da Fundación Celta de Vigo. Cangas e O Grove será un ano máis sedes de campus para os máis pequenos.

En Cangas a actividade terá lugar do 10 de xullo ao 14 de xullo en horario de 10 a 14 horas no campo do Alondras, club co que a Fundación Celta ten un frutífero convenio de colaboración.
IMG_3315
Por outra banda, tamén onte tivo lugar a presentación do Campus no Grove coa celebración dunha demostración do que será a actividade. Esta demostración foi realizada para os nenos e nenas da localidade  grovense e contou con máis de cen participantes.

O Campus no Grove terase lugar entre o 10 e o 14 de xullo tamén en horario de mañá, de 10h a 14h.

Para inscribirse tan só hai que pulsar o botón Inscríbeche aquí para acceder á plataforma en liña.

Ayer se presentaron dos nuevas sedes de los Campus de Verano de la Fundación Celta de Vigo. Cangas y O Grove serán un año más sedes de campus para los más pequeños.

En Cangas la actividad tendrá lugar del 10 de julio al 14 de julio en horario de 10 a 14 horas en el campo del Alondras, club con el que la Fundación Celta tiene un fructífero convenio de colaboración.

IMG_3315

Por otra parte, también ayer tuvo lugar la presentación del Campus en O Grove con la celebración de una demostración de lo que será la actividad. Esta demostración ha sido realizada para los niños y niñas de la localidad  grovense y contó con más de cien participantes.

El Campus en O Grove se tendrá lugar entre el 10 y el 14 de julio también en horario de mañana, de 10h a 14h.

Para inscribirse tan solo hay que pulsar el botón Inscríbete aquí para acceder a la plataforma online.