Presentado o Campus de Verán en Ourense-Pabellón

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 30, 2017
P1900417

Xa está oficialmente en marcha o Campus de Verán da Fundación Celta en Ourense, en colaboración co Pavillón CF, club co que a entidade celeste mantén unha estreita colaboración en materia de formación de futbolistas.

A actividade terá lugar desde o luns 26 de xuño ao venres 30 de xuño en horario de mañá, de 10h a 14h nas instalacións deportivas do club ourensán. Este campus contará como sempre con adestradores formados nas categorías inferiores do RC Celta e irá dirixido a nenos e nenas de 4 a 16 anos.

Ya está oficialmente en marcha el Campus de Verano de la Fundación Celta en Ourense, en colaboración con el Pabellón CF, club con el que la entidad celeste mantiene una estrecha colaboración en materia de formación de futbolistas.

La actividad tendrá lugar desde el lunes 26 de junio al viernes 30 de junio en horario de mañana, de 10h a 14h en las instalaciones deportivas del club orensano. Este campus contará como siempre con entrenadores formados en las categorías inferiores del RC Celta e irá dirigido a niños y niñas de 4 a 16 años.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario