Primeiras imaxes dos campus de verán!

Actualizado: Junio 28, 2017

Xa están aquí os Campus de Verán da Fundación Celta. Esta semana iniciáronse as actividades nas sedes da Madroa, Ames, Ribadeo, Pavillón Ourense, Compañía de María en Santiago e Mos. Os máis pequenos xa están a gozar do fútbol da man dos nosos mellores preparadores. Proba diso son estas preciosas imaxes que nos envían desde Ames e Ribadeo.

Ya están aquí los Campus de Verano de la Fundación Celta. Esta semana se iniciaron las actividades en las sedes de A Madroa, Ames, Ribadeo, Pabellón Ourense, Compañía de María en Santiago y Mos. Los más pequeños ya están disfrutando del fútbol de la mano de nuestros mejores preparadores. Prueba de ello son estas preciosas imágenes que nos envían desde Ames y Ribadeo.