Remata a actividade na escola de tecnificación de Cambados

Actualizado: mayo 30, 2017

Esta semana terminou a actividade na escola de tecnificación da Fundación Celta en Cambados. Esta escola, creada hai apenas 4 meses, é a primeira destas características fóra da Madroa e contou cun gran apoio por parte das institucións locais e polos participantes. En total 24 asistentes que perfeccionaron a súa técnica da man dos adestradores da canteira do RC Celta.

Ademais durante o ano gozaron de numerosas actividades complementarias como visitas a Balaídos e, máis recentemente, a visita do porteiro celeste Sergio Álvarez, que lles animou a seguir entrenandose e preparándose na escola.

A Fundación Celta continúa deste xeito coa súa expansión en materia formativa desenvolvendo novas actividades fose da contorna da Madroa co obxectivo de chegar cada vez a máis novos e lograr así estender a filosofía de traballo que tanto éxito lle deu nos últimos anos.

Esta semana ha terminado la actividad en la escuela de tecnificación de la Fundación Celta en Cambados. Esta escuela, creada hace apenas 4 meses, es la primera de estas características fuera de A Madroa y ha contado con un gran apoyo por parte de las instituciones locales y por los participantes. En total 24 asistentes que perfeccionaron su técnica de la mano de los entrenadores de la cantera del RC Celta.

Además durante el año disfrutaron de numerosas actividades complementarias como visitas a Balaídos y, más recientemente, la visita del portero celeste Sergio Álvarez, que les animó a seguir entrenandose y preparándose en la escuela.

La Fundación Celta continúa de este modo con su expansión en materia formativa desarrollando nuevas actividades fuera del entorno de A Madroa con el objetivo de llegar cada vez a más jóvenes y lograr así extender la filosofía de trabajo que tanto éxito le ha dado en los últimos años.