Sorpresas na escola de A Madroa

Actualizado: octubre 31, 2016

Continúan as sorpresas na escola de tecnificación da Fundación Celta. Neste primeiro mes de formación sorteamos unhas fantásticas botas de fútbol entre todos os nosos participantes. Ao longo do curso a Fundación Celta ten preparadas novas e interesantes sorpresas para os participantes. Se aínda non formas parte desta experiencia, non perdas a oportunidade de participar. Aínda estás a tempo!

Info e inscrición pulsando aquí.

Continúan las sorpresas en la escuela de tecnificación de la Fundación Celta de Vigo. En este primer mes de formación sorteamos unas fantásticas botas de fútbol entre todos nuestros participantes. A lo largo del curso, la Fundación Celta tienen preparadas nuevas e interesantes sorpresas para los participantes. Si aún no formas parte de esta experiencia, no pierdas la oportunidad de participar. ¡Aún estás a tiempo!

Info e inscripción pulsando aquí.

img-20161027-wa0001 img-20161027-wa0002