A Fundación Celta celebra este domingo o seu II Torneo Alevín de Fútbol 7

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 9, 2016
Torneo Alevín Foto Lorena Poza2

Foto: Lorena Poza

 

As instalacións deportivas da Madroa acollen este domingo o II Torneo Alevín F7 Fundación Celta de Vigo. Este ano o número de equipos participantes aumenta considerablemente, alcanzando a cifra de 20 escuadras de toda Galicia, como Rápido de Bouzas, Deportivo, Barbadás ou Ribadeo, o dobre que na primeira edición.

O torneo, promovido desde a dirección da canteira celeste e que conta co apoio de Danone, empresa organizadora da Danone Nations Cup, desenvolverase en formato de liguiña a partido único, con catro grupos de cinco equipos cada un. Os dous primeiros clasificados de cada grupo enfrontaranse nas eliminatorias polo título. Tamén haberá eliminatorias entre os conxuntos que non logren clasificarse, garantindo deste xeito que todos os participantes teñan a oportunidade de disputar un mínimo de partidos. O Celta estará encadrado no grupo D xunto ao Coruxo, Ou Castro, C.J. Cambados e Barres Cf. Os encontros, de 30 minutos de duración, transcorrerán entre as 09:00 e as 20:30, hora na que terá lugar a entrega de premios.

A Fundación Celta de Vigo continúa traballando en iniciativas orientadas a favorecer o desenvolvemento e as capacidades dos novos futbolistas. Torneos como este aumentan a competitividade dos equipos, fomentan os valores positivos do deporte como o compañeirismo e o traballo en equipo e ao mesmo tempo ofrecen unha xornada na que deportistas, preparadores e familiares poden gozar do fútbol nun ambiente festivo.

Foto: Lorena Poza

Las instalaciones deportivas de A Madroa acogen este domingo el II Torneo Alevín F7 Fundación Celta de Vigo. Este año el número de equipos participantes aumenta considerablemente, alcanzando la cifra de 20 escuadras de toda Galicia, como Rápido de Bouzas, Deportivo, Barbadás o Ribadeo, el doble que en la primera edición.

El torneo, promovido desde la dirección de la cantera celeste y que cuenta con el apoyo de Danone, empresa organizadora de la Danone Nations Cup, se desarrollará en formato de liguilla a partido único, con cuatro grupos de cinco equipos cada uno. Los dos primeros clasificados de cada grupo se enfrentarán en las eliminatorias por el título. También habrá eliminatorias entre los conjuntos que no logren clasificarse, garantizando de este modo que todos los participantes tengan la oportunidad de disputar un mínimo de partidos. El Celta estará encuadrado en el grupo D junto al Coruxo, O Castro, C.J. Cambados y Barres CF. Los encuentros, de 30 minutos de duración, transcurrirán entre las 09:00 y las 20:30, hora en la que tendrá lugar la entrega de premios.

La Fundación Celta de Vigo continúa trabajando en iniciativas orientadas a favorecer el desarrollo y las capacidades de los jóvenes futbolistas. Torneos como este aumentan la competitividad de los equipos, fomentan los valores positivos del deporte como el compañerismo y el trabajo en equipo y al mismo tiempo ofrecen una jornada en la que deportistas, preparadores y familiares pueden disfrutar del fútbol en un ambiente festivo.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario