Servicio de Fotografía Campus de Verán 2014

IMG_0243_800x533

Cada ano, a Fundación Celta de Vigo organiza os Campus de Verán nas instalacións deportivas de A Madroa. Unha oportunidade única de vivir o Celta dende dentro e de disfrutar e aprender cos adestradores da canteira do club. Todos os anos intentamos ofrecer un servicio cada vez mellor e máis amplo, mellorando a calidade das nosas actividades e ofrecendo novidades.

Este ano, a Fundación Celta ofrece para a sede de A Madroa un servicio de fotografía e vídeo para que os rapaces leven consigo un recordo inolvidable da súa vivencia nos campus.

O pack consta de:

1 Foto individual do rapaz ou rapaza

1 Foto grupal cos seus compañeiros de adestramento

1 DVD con video e fotos colectivas de recordo das actividades do campus

Todo isto por sólo 20€ e pode ser reservado no momento da inscripción.

Non desaproveites a oportunidade de levar o teu recordo do Campus de Verán!

IMG_0243_800x533

Cada año, la Fundación Celta de Vigo organiza los Campus de Verano en las instalaciones deportivas de A Madroa. Una oportunidad única de vivir el Celta desde dentro y de disfrutar y aprender con los entrenadores de la cantera del club. Todos los años intentamos ofrecer un servicio cada vez mejor y más amplio, mejorando la calidad de nuestras actividades y ofreciendo novedades.

Este año, la Fundación Celta ofrece para la sede de A Madroa un servicio de fotografía y vídeo para que los jóvenes se lleven consigo un recuerdo inolvidable de su vivencia en los campus.

El pack consta de:

1 Foto individual del niño o niña

1 Foto grupal con sus compañeros de entrenamiento

1 DVD con video y fotos colectivas de recuerdo de las actividades del campus

Todo esto por sólo 20 € y puede ser reservado en el momento de la inscripción.
¡No desaproveches la oportunidad de llevar tu recuerdo del Campus de Verano!