Xa á venda a lotería de Nadal!

Actualizado: octubre 11, 2017

A Fundación Celta de Vigo puxo xa á venda a súa tradicional lotería de Nadal. Como é habitual, cada boleto outorgará dereito a participar de dous números para o sorteo da Lotería Nacional que se celebrará o día 22 de decembro, neste caso o 99.130 e o 58.762.

As participacións poderán ser adquiridas na tenda oficial do RC Celta e os despachos de billetes de Balaídos, así como na sede social en Praza de España e nas Cidade deportiva da Madroa.  Con cada participación o comprador estará ademais colaborando co labor social e deportivo que desempeña a Fundación Celta de Vigo.

La Fundación Celta de Vigo ha puesto ya a la venta su tradicional lotería de Navidad. Como es habitual, cada boleto otorgará derecho a participar de dos números para el sorteo de la Lotería Nacional que se celebrará el día 22 de diciembre, en este caso el 99.130 y el 58.762.

Las participaciones podrán ser adquiridas en la tienda oficial del RC Celta y las taquillas de Balaídos, así como en la sede social en Plaza de España y en las Ciudad deportiva de A Madroa.  Con cada participación el comprador estará además colaborando con la labor social y deportiva que desempeña la Fundación Celta de Vigo.