A canteira celeste presentaráse á afeción durante o Celta – Getafe

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: agosto 23, 2014

As categorías inferiores formarán en Balaídos no descanso do choque

Os equipos que conforman as categorías inferiores do club serán presentados ante a afección celeste durante o descanso do partido deste domingo, no que o Celta recibe o Getafe para iniciar a tempada 2014-2015 (Balaídos, 21.00 horas). Durante o acto realizaranse as fotografías oficiais e estarán presentes todos os xogadores, adestradores e técnicos que intentarán un ano máis referendar o bo momento que está a vivir a canteira do club.

Este ano, as categorías inferiores do Real Club Celta afrontan unha nova e ilusionante tempada co reto de superar os éxitos obtidos na pasada campaña, que levaron ao club a obter diversos recoñecementos a nivel nacional como unha das mellores canteiras do país.

Celta e Fundación continúan traballando a diario para brindar á afección celeste unha canteira sólida, produtiva e ilusionante, que xa é motivo de orgullo para os seguidores do club.

Las categorías inferiores formarán en Balaídos en el descanso del choque

Los equipos que conforman las categorías inferiores del club serán presentados ante la afición celeste durante el descanso del partido de este domingo, en el que el Celta recibe al Getafe para iniciar la temporada 2014-2015 (Balaídos, 21.00 horas). Durante el acto se realizarán las fotografías oficiales y estarán presentes todos los jugadores, entrenadores y técnicos que intentarán un año más refrendar el buen momento que está viviendo la cantera del club.

Este año, las categorías inferiores del Real Club Celta afrontan una nueva e ilusionante temporada con el reto de superar los éxitos obtenidos en la pasada campaña, que llevaron al club a obtener diversos reconocimientos a nivel nacional como una de las mejores canteras del país.

Celta y Fundación continúan trabajando a diario para brindar a la afición celeste una cantera sólida, productiva e ilusionante, que ya es motivo de orgullo para los seguidores del club.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario