A Canteira do Celta colleita éxitos nos grandes torneos de Semana Santa

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 21, 2014

Durante esta pasada Semana Santa, os equipos das categorías inferiores do Real Club Celta participaron en diversos torneos de gran prestixio, convidados como recoñecemento ao espléndido nivel que loce a canteira celeste. Entre os máis máis destacados, a LFP Aspire Challenge, disputado en Qatar, no que o Cadete B proclamouse ‘Campión Bronce’ ou o Trofeo Real Sociedade, con triunfo do Xuvenil celeste.

O Cadete A proclamouse subcampión do trofeo Cesar Augusta de Zaragoza tras vencer nas eliminatorias a Zaragoza e Real Sociedade e caer na final ante o Real Madrid. Tamén alcanzou o segundo posto en cópaa Coca Cola.

O club tivo tamén representación no prestixioso torneo internacional organizado pola Fundación Real Sociedade, no que o Celta Xuvenil proclamouse vencedor na súa categoría ao superar na final ao Espanyol e nas eliminatorias a equipos como o Fútbol Club Barcelona ou a Real Sociedade.

O Celta Alevín A volveu de Asturias co trofeo que lle acredita como campión da Oviedo Cup 2014 ao vencer na final ao anfitrión, o Real Oviedo. O Alevín B tamén se proclamou campión neste torneo ao superar no partido definitivo ao cadro ovetense.

A participación nestes grandes torneos e os bos resultados cultivados son un referendo ao traballo que vén realizando nas últimas tempadas e un acicate para seguir apostando polo ilusionante proxecto de canteira que comparten club, Fundación Celta e afección.

Durante esta pasada Semana Santa, los equipos de las categorías inferiores del Real Club Celta han participado en diversos torneos de gran prestigio, invitados como reconocimiento al espléndido nivel que luce la cantera celeste. Entre los más más destacados, el LFP Aspire Challenge, disputado en Qatar, en el que el Cadete B se proclamó  “Campeón Bronce” o el Trofeo Real Sociedad, con triunfo del Juvenil celeste.

El Cadete A se proclamó subcampeón del trofeo Cesar Augusta de Zaragoza tras vencer en las eliminatorias a Zaragoza y Real Sociedad y caer en la final ante el Real Madrid. También alcanzó el segundo puesto en la copa Coca Cola.

El club tuvo también representación en el prestigioso torneo internacional organizado por la Fundación Real Sociedad, en el que el Celta Juvenil se proclamó vencedor en su categoría al superar en la final al Espanyol y en las eliminatorias a equipos como el Fútbol Club Barcelona o la Real Sociedad.

El Celta Alevín A volvió de Asturias con el trofeo que le acredita como campeón de la Oviedo Cup 2014 al vencer en la final al anfitrión, el Real Oviedo. El Alevín B también se proclamó campeón en este torneo al superar en el partido definitivo al cuadro ovetense.

La participación en estos grandes torneos y los buenos resultados cosechados son un refrendo al trabajo que se viene realizando en las últimas temporadas y un acicate para seguir apostando por el ilusionante proyecto de cantera que comparten club, Fundación Celta y afición.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario