A #CanteiraCeleste participará en novos torneos no mes de maio

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 30, 2014
categorias_inferiores

Varios conxuntos celestes desplazaranse a localidades nacionais e A Madroa acollerá a Danone Cup

A canteira do Celta aumenta a súa presenza en prestixiosos torneos, síntoma do crecente prestixio do que goza tanto a nivel nacional como internacional. Coincidindo coa ponte de maio, varios equipos celestes desprazaranse a localidades como Alacante ou La Granja de San Idelfonso para medirse ao Athletic Club, FC Barcelona, Atlético de Madrid ou Real Madrid, entre moitos outros. Ademais as instalacións deportivas da Madroa serán escenario un ano máis da Fase Noroeste da prestixiosa Copa Danone.

Nos próximos días catro conxuntos da Madroa poranse a proba ante algúns das canteiras nacionais máis potentes. O Celta Xuvenil viaxará á localidade alacantina de Torrevieja para participar entre o 1 e 4 de maio no ‘Torneo Nacional Interclubes Sub-17 Costa Blanca’, no que se reúnen equipos basee de todos os clubs con presenza en Primeira División. Os canteiráns celestes iniciarán a primeira fase do torneo enfrontándose a Valencia CF, Xetafe CF e Málaga Cf.

O Real Sitio Cup, competición que acolle La Granja de San Idelfonso (Segovia), contará coa presenza de dous equipos celestes: o Celta Infantil A e o Celta Benjamín A. Os vigueses participarán neste torneo internacional entre os días 1 e 4 de maio, xunto a conxuntos como o Real Valladolid, Rayo Vallecano, Getafe ou Real Madrid.

Pola súa banda, o Celta Alevín A xogará a partir do venres 2 de maio o Campionato de Clubs F7 de San Agustín del Guadalix. Os galegos, encadrados no grupo C, terán que superar á Valencia CF e ao CA Osasuna para superar a primeira fase do torneo.

A aposta e ilusión do RC Celta pola canteira non só se reflicte na formación de xogadores, senón tamén na organización de reputados eventos de fútbol basee. Un ano máis A Madroa acolle a Fase Noroeste da Danone Cup, na que participa o Celta Alevín A. As instalacións deportivas do Celta recibirá o domingo 4 de maio a 32 equipos, que entre as 09:00 e as 19:45 disputarán a fase de grupos e eliminatorias. Os celestes buscarán erixirse como campións da Fase Noroeste por segundo ano consecutivo, un éxito que lles daría a oportunidade de xogar a fase nacional da competición.

A imaxe da canteira céltica continúa aumentando, tanto nacional como internacionalmente. O traballo do club e da Fundación Celta, sumado ao apoio crave da afección celeste, están a dotar ao proxecto de fútbol basee da entidade viguesa dunha solidez e un futuro extraordinario, así como demostra a cada vez maior presenza nas seleccións nacionais de xogadores formados na Madroa ou a incesante recepción de invitacións para participar en torneos de canteira de todo o mundo.

Juvenil A: Torneo Internacional Sub-17 ‘Costa Blanca’ (do 1 ao 4 de maio)

Infantil A: Real Sitio Cup (do 2 ao 4 de maio)

Alevín A: Campeonato F7 San Agustín de Guadalix (do 2 ao 4 de maio) | Fase Noroeste Copa Danone (4 de maio)

Benjamín A: Real Sitio Cup (del 2 al 4 de mayo)

Varios conjuntos celestes se desplazarán a localidades nacionales y A Madroa acogerá la Danone Cup

La cantera del Celta aumenta su presencia en prestigiosos torneos, síntoma del creciente prestigio del que goza tanto a nivel nacional como internacional. Coincidiendo con el puente de mayo, varios equipos celestes se desplazarán a localidades como Alicante o La Granja de San Idelfonso para medirse al Athletic Club, FC Barcelona, Atlético de Madrid o Real Madrid, entre muchos otros. Además las instalaciones deportivas de A Madroa serán escenario un año más de la Fase Noroeste de la prestigiosa Copa Danone.

En los próximos días cuatro conjuntos de A Madroa se pondrán a prueba ante algunos de las canteras nacionales más potentes. El Celta Juvenil viajará a la localidad alicantina de Torrevieja para participar entre el 1 y 4 de mayo en el ‘Torneo Nacional Interclubes Sub-17 Costa Blanca’, en el que se reúnen equipos base de todos los clubes con presencia en Primera División. Los canteranos celestes iniciarán la primera fase del torneo enfrentándose a Valencia CF, Getafe CF y Málaga CF.

La Real Sitio Cup, competición que acoge La Granja de San Idelfonso (Segovia), contará con la presencia de dos equipos celestes: el Celta Infantil A y el Celta Benjamín A. Los vigueses participarán en este torneo internacional entre los días 1 y 4 de mayo, junto a conjuntos como el Real Valladolid, Rayo Vallecano, Getafe o Real Madrid.

Por su parte, el Celta Alevín A jugará a partir del viernes 2 de mayo el Campeonato de Clubes F7 de San Agustín del Guadalix. Los gallegos, encuadrados en el grupo C, tendrán que superar al Valencia CF y al CA Osasuna para superar la primera fase del torneo.

La apuesta e ilusión del RC Celta por la cantera no sólo se refleja en la formación de jugadores, sino también en la organización de reputados eventos de fútbol base. Un año más A Madroa acoge la Fase Noroeste de la Danone Cup, en la que participa el Celta Alevín A. Las instalaciones deportivas del Celta recibirá el domingo 4 de mayo a 32 equipos, que entre las 09:00 y las 19:45 disputarán la fase de grupos y eliminatorias. Los celestes buscarán erigirse como campeones de la Fase Noroeste por segundo año consecutivo, un éxito que les daría la oportunidad de jugar la fase nacional de la competición.

La imagen de la cantera céltica continúa aumentando, tanto nacional como internacionalmente. El trabajo del club y de la Fundación Celta, sumado al apoyo clave de la afición celeste, están dotando al proyecto de fútbol base de la entidad viguesa de una solidez y un futuro extraordinario, así como demuestra la cada vez mayor presencia en las selecciones nacionales de jugadores formados en A Madroa o la incesante recepción de invitaciones para participar en torneos de cantera de todo el mundo.

 

Juvenil A: Torneo Internacional Sub-17 ‘Costa Blanca’ (del 1 al 4 de mayo)

Infantil A: Real Sitio Cup (del 2 al 4 de mayo)

Alevín A: Campeonato F7 San Agustín de Guadalix (del 2 al 4 de mayo) | Fase Noroeste Copa Danone (4 de mayo)

Benjamín A: Real Sitio Cup (del 2 al 4 de mayo)

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario