A #ExperienciaCelta de Antón

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 15, 2014

Antón, un rapaz de 7 anos de Vigo, foi o afortunado que puido vivir dende o céspede de Balaidos o encontro do pasado sábado, ataviado cunha cámara subxetiva coa que grabou a súa vivencia dende o quecemento ata o final do partido onde o seu ídolo Orellana, lle regalou a súa camiseta. A cámaras de Canal+ e de Balaidos Universal viviron xunto ó gañador do concurso de eslogans da Fundación Celta a súa experiencia durante o partido Celta-Real Sociedad.

1397308037466_resized

Dende as dúas da tarde Antón e maila súa familia xa estaban nos arredores do estadio de Balaidos para recibir ós xogadores do Celta, nunha tarde soleada que animaba ás familias celtistas a achegarse a ver o seu equipo dar un pasiño de cara a permanencia un ano máis na élite do fútbol español. A poucos minutos de comezar o partido Antón entrou no campo dende una porta exclusiva e se reuniu co equipo de Balaidos Universal, quen lle colcou a cámara e lle explicou o funcionamento. Todo estaba listo para vivir unha aventura única.

20140412_150129_resized

Mentres saían os xogadores o campo, Antón colleu a súa bufanda e acompañou ó resto do estadio cantando o himno do Celta a capella. Sen embargo, o comezo do partido non foi moi esperanzador. Antón colocouse no lado da portería visitante para ver os ataques do Celta, pero a Real Sociedade saui moi intensa e nos primeiros minutos non foi posible disfrutar de preto do fútbol de Nolito, Rafinha ou Bermejo. O gol visitante chegou, pero Antón non baixou os brazos. A súa confianza no equipo non desapareceu e pouco máis tarde puido presenciar o penalti a Bermejo que Nolito converteu no primeiro gol para o Celta. O pequeno saltou e aplaudiu ó seu segundo xogador favorito, despois de Orellana.

20140412_155623_resized

De novo un xarro de auga fría co gol a reviravolta de Griezman, desta vez a cara de Antón mudou por uns segundos, pero non desistiu no seu empeño de seguir animando ó seu equipo. Durante o descanso, Antón recorreu o campo saudando á grada e animando a afeción a recuperar a fe no seu equipo. Na segunda parte, a expulsión de Aurtenetxe complicou moito as cousas, pero Antón seguía concentrado no seu partido e, cando Orellana saltou a calentar, Antón volveu a sorrir.

20140412_171916_resized

O partido estaba moi emocionante e as ocasións do Celta animaban a pensar que a pesar do resultado, aínda había esperanza. Foi no minuto 82 cando Santi Mina colleu un balón morto na area ó que non puido chegar Fontás e o xogador da canteira colocou o balón na rede desatando a locura en Balaidos e Antón, que estaba moi preto da xogada, gritou, cantou e animou o seu equipo, que acababa de acadar un empate valiosísimo. Os últimos minutos do partido pasaron entre nervios e emoción e, cando o árbitro pitou o final, Antón foi a recibir a Orellana na entrada ós vestiarios. O xogador chileno achegouse a él e saudouno afectuosamente, porque sabía da ilusión de Antón por coñecer o seu ídolo.

1397317132538_resized

Para rematar a incríble experiencia de Antón, Orellana fíxolle entrega dunha das súas camisetas dedicada con todo o seu cariño.

Antón, uno niño de 7 años de Vigo, fue el afortunado que pudo vivir desde el césped de Balaidos el encuentro del pasado sábado, ataviado con una cámara subjetiva con la que grabó su vivencia desde el calentamiento hasta el final del partido donde su ídolo Orellana, le regaló su camiseta. Las cámaras de Canal+ y las de Balaidos Universal vivieron junto al ganador del concurso de eslogans de la Fundación Celta su experiencia durante el partido Celta-Real Sociedad.

1397308037466_resized
Desde las dos de la tarde Antón y su familia ya estaban en los alrededores del estadio de Balaidos, para recibir a los jugadores del Celta, en una tarde soleada que animaba a las familias celtistas a acercarse a ver su equipo dar un pasito de cara a la permanencia un año más en la élite del fútbol español. A pocos minutos de comenzar el partido Antón entró en el campo desde una puerta exclusiva y se reunió con el equipo de Balaidos Universal, quienes colocaron la cámara y le explicaron el funcionamiento. Todo estaba listo para vivir una aventura única.

20140412_150129_resized

Mientras salían los jugadores el campo, Antón cogió su bufanda y acompañó el resto del estadio cantando el himno del Celta a capella. Sin embargo, el comienzo del partido no fue muy esperanzador. Antón se colocó en el lado de la portería visitante para ver los ataques del Celta, pero la Real Sociedad salió muy intensa y en los primeros minutos y no fue posible disfrutar de cerca del fútbol de Nolito, Rafinha o Bermejo. El gol visitante llegó, pero Antón no bajó los brazos. Su confianza en el equipo no desapareció y poco más tarde pudo presenciar el penalti a Bermejo que Nolito convirtió en el primer gol para el Celta. El pequeño saltó y aplaudió a su segundo jugador favorito, después de Orellana.

20140412_155623_resized

De nuevo un xarro de agua fría con el gol a la media vuelta de Griezman, de esta vez la cara de Antón cambió por unos segundos, pero no desistió en su empeño de seguir animando a su equipo. Durante el descanso, Antón recorrió el campo saludando a la grada y animando a la afición a recuperar la fe en su equipo. En la segunda parte, la expulsión de Aurtenetxe complicó mucho las cosas, pero Antón seguía concentrado en su partido y, cuando Orellana saltó a calentar, Antón volvió a sonreír.

20140412_171916_resized

El partido estaba muy emocionante y las ocasiones del Celta animaban a pensar que a pesar del resultado, aun había esperanza. Fue en el minuto 82 cuando Santi Mina cogió un balón muerto en el area al que no pudo llegar Fontás y el jugador de la cantera colocó el balón en la red desatando la locura en Balaidos y Antón, que estaba muy cerca de la jugada, gritó, cantó y animó a su equipo, que acababa de conseguir un empate valiosísimo. Los últimos minutos del partido pasaron entre nervios y la emoción y, cuando el árbitro pitó el final, Antón fue a recibir a Orellana en la entrada a los vestuarios. El jugador chileno se acercó a él y lo saludó afectuosamente, porque sabía de la ilusión de Antón por conocer su ídolo.

1397317132538_resized

Para terminar incríble experiencia de Antón, Orellana le hizo entrega de una de sus camisetas dedicada con todo su cariño.

Video de Canal+

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario