A Fundación Celta colabora no Rally Atlas solidario

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 25, 2014
IMG-20140423-WA0003

O Rally Clásicos do Atlas é un evento deportivo solidario que combina aventura e solidariedade a partes iguais. Durante unha semana, os participantes no Rally viaxan ata o corazón de África para realizar unha serie de etapas percorrendo poboados prestando axuda humanitaria nos lugares máis necesitados de Marrocos como son os pequenos pobos e aldeas do Atlas marroquí e das zonas desérticas. Este ano a aventura tivo lugar durante a pasada Semana Santa e contou con 7 etapas.

A intención deste proxecto é o de mostrar á sociedade a precaria situación que se vive nestos pobos do interior de África ó tempo que se presta unha pequena axuda coa distribución de calzado, roupa, medicamentos e materiales escolares e deportivos que poidan ser utilidade para os habitantes destos lugares. A Fundación Celta apoia e fomenta este tipo de iniciativas solidarias que pretenden sensibilizar á sociedade ante os numerosos problemas que se viven tamén fora das nosas fronteiras empregando o deporte como elementro transmisor de valores positivos.

El Rally Clásicos del Atlas es un evento deportivo solidario que combina aventura y solidaridad a partes iguales. Durante una semana, los participantes en el Rallye viajan hasta el corazón de África para realizar una serie de etapas recorriendo poblados prestando ayuda humanitaria en los lugares más necesitados de Marruecos como son los pequeños pueblos y aldeas del Atlas marroquí y de las zonas desérticas. Este año la aventura tuvo lugar durante la pasada Semana Santa y contó con 7 etapas.

La intención de este proyecto es lo de mostrar a la sociedad la precaria situación que se vive en estos pueblos del interior de África al tiempo que se presta una pequeña ayuda con la distribución de calzado, ropa, medicamentos y materiales escolares y deportivos que puedan ser utilidad para los habitantes de estos lugares. La Fundación Celta apoya y fomenta este tipo de iniciativas solidarias que pretenden sensibilizar a la sociedad ante los numerosos problemas que si viven también había sido de nuestras fronteras empleando el deporte como elementro transmisor de valorespositivos.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario