A Fundación Celta fai entrega da botas de Nolito

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: agosto 27, 2014
20140822_130143

O mozo Miguel Moncada, de Reus, recolleu as botas de mans do xogador celeste

A Fundación Celta de Vigo organizou durante este verán unha poxa benéfica na que se ofreceron as botas de Nolito coas que o xogador anotou 12 dos 14 goles que lle encumbraron como pichichi do equipo celeste durante a tempada 2013-2014. A poxa finalizou o pasado 1 de agosto cun importe de 355? que foi a cantidade que ofreceu o mozo Miguel Moncada, membro da pena celtista Hordas Celstes e que se desprazou exclusivamente desde a súa cidade natal, Reus, para coñecer ao seu ídolo e recoller as botas de mans do futbolista. Miguel afirmou sentirse ?emocionado por ter a oportunidade de coñecer a Nolito e poder levar este recordo á miña casa”

Durante o encontro estivo presente ademais o director da Fundación Celta, Germán Arteta que agradeceu en nome da entidade o xeneroso apoio de Miguel o labor que esta vén realizando, desenvolvendo actividades de apoio ao deporte de base e á prolífica canteira do Real Club Celta de Vigo.

El joven Miguel Moncada, de Reus, recogió las botas de manos del jugador celeste

La Fundación Celta de Vigo organizó durante este verano una subasta benéfica en la que se ofrecieron las botas de Nolito con las que el jugador anotó 12 de los 14 goles que le encumbraron como pichichi del equipo celeste durante la temporada 2013-2014. La subasta finalizó el pasado 1 de agosto con un importe de 355€ que fue la cantidad que ofreció el joven Miguel Moncada, miembro de la peña celtista Hordas Celstes y que se desplazó exclusivamente desde su ciudad natal, Reus, para conocer a su ídolo y recoger las botas de manos del futbolista. Miguel afirmó sentirse “emocionado por tener la oportunidad de conocer a Nolito y poder llevar este recuerdo a mi casa”

Durante el encuentro estuvo presente además el director de la Fundación Celta, Germán Arteta que agradeció en nombre de la entidad el generoso apoyo de Miguel la labor que ésta viene realizando, desarrollando actividades de apoyo al deporte de base y a la prolífica cantera del Real Club Celta de Vigo.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario