A Fundación Celta presenta os Campus de Verán de Vigo e Melgaço

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Mayo 23, 2014

A nova edición chega cargada de atractivas novidades


Os Campus de Verán que a Fundación Celta organiza nas instalacións deportivas da Madroa e Melgaço ofrecen este ano atractivas novidades que se suman á experiencia única de vivir o Celta dende dentro. O Director da Fundación Celta, Germán Arteta, acompañado polo porteiro celeste Yoel Rodríguez e o coordinador xeral das escolas e os campus Álex Abalde, presentou esta mañá esta actividade emblemática da entidade céltico.


Germán Arteta destacou que este ano se celebra a décimo novena edición dos campus de verán, que de xeito tradicional se desenvolven durante 4 semanas ao longo do mes de xullo na Madroa e unha semana, tamén ese mes, en Melgaço.


Ademais, sinalou que esta iniciativa atesoura un dos sinais de identidade da Fundación: a formación en valores a través do deporte, sempre dende un aspecto lúdico e empregando as técnicas e os formadores que tantos éxitos están a dar nas categorías inferiores do Real Club Celta de Vigo.


Pola súa banda, Yoel aproveitou a ocasión para animar os máis pequenos a participar nesta experiencia na que, ademais de fútbol, é posible aprender importantes valores como a convivencia, o traballo en equipo e a creatividade, elementos básicos para o correcto desenvolvemento persoal dos máis novos.


O coordinador xeral de escolas e campus, Álex Abalde, incidiu na importancia do nivel dos formadores dos campus, que pertencen á canteira de club e levan varios anos traballando técnicas formativas do máis alto nivel que se aplican sobre a base de catro áreas diferenciadas, nas que se incluirá a aprendizaxe de inglés a través do fútbol.


Este ano, como novidades máis destacadas, os nenos e nenas que opten pola opción de mañá e tarde na sede da Madroa poderán xantar no comedor que os xogadores do primeiro equipo empregan durante os seus adestramentos, e ademais poderán gozar dunha tarde de adestramento no Estadio de Balaidos coa presenza dos seus pais. Outra novidade é que aqueles que se inscriban antes do 30 de maio recibirán unha segunda camiseta totalmente gratis. Unha oportunidade inmellorable para vivir ao Celta dende dentro.

La nueva edición llega cargada de atractivas novedades
Los Campus de Verano que la Fundación Celta organiza en las instalaciones deportivas de A Madroa y Melgaço ofrecen este año atractivas novedades que se suman a la experiencia única de vivir el Celta desde dentro. El Director de la Fundación Celta, Germán Arteta, acompañado por el portero celeste Yoel Rodríguez y el coordinador general de las escuelas y los campus Álex Abalde, presentó esta mañana esta actividad emblemática de la entidad céltica.
Germán Arteta destacó que este año se celebra la decimonovena edición de los campus de verano, que de manera tradicional se desarrollan durante 4 semanas a lo largo del mes de julio en A Madroa y una semana, también ese mes, en Melgaço.
Además, señaló que esta iniciativa atesora una de las señas de identidad de la Fundación: la formación en valores a través del deporte, siempre desde un aspecto lúdico y empleando las técnicas y los formadores que tantos éxitos están dando en las categorías inferiores del Real Club Celta de Vigo.
Por su parte, Yoel aprovechó la ocasión para animar a los más pequeños a participar en esta experiencia en la que, además de fútbol, es posible aprender importantes valores como la convivencia, el trabajo en equipo y la creatividad, elementos básicos para el correcto desarrollo personal de los más jóvenes.
El coordinador general de escuelas y campus, Álex Abalde, incidió en la importancia del nivel de los formadores de los campus, que pertenecen a la cantera de club y llevan varios años trabajando técnicas formativas del más alto nivel que se aplican en base a cuatro áreas diferenciadas, en las que se incluirá el aprendizaje de inglés a través del fútbol.
Este año, como novedades más destacadas, los niños y niñas que opten por la opción de mañana y tarde en la sede de A Madroa podrán almorzar en el comedor que los jugadores del primer equipo emplean durante sus entrenamientos, y además podrán disfrutar de una tarde de entrenamiento en el Estadio de Balaidos con la presencia de sus padres. Otra novedad es que aquellos que se inscriban antes del 30 de mayo recibirán una segunda camiseta totalmente gratis. Una oportunidad inmejorable para vivir al Celta desde dentro.

 Click aquí para info e inscripciones

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario