A Madroa aporta un novo internacional, o cadete Álex Ubeira

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 6, 2014

A canteira do Real Club Celta continúa fabricando novas promesas que nutren tanto ao club coma ás categorías inferiores das seleccións internacionais. Álex Ubeira (Vigo, 10-08-1998), futbolista do Cadete A, foi convocado pola Selección Española sub-16 para participar nos adestramentos oficiais que terán lugar en Las Rozas(Madrid) entre o 10 e o 12 de marzo.

Para Ubeira esta é a súa primeira convocatoria internacional, un recoñecemento tanto para o canterano coma para a Fundación Celta de Vigo, soporte do proxecto de canteira celeste. A base futbolística do RC Celta continúa atraendo a atención dos seleccionadores nacionais, feito que referenda a filosofía marcada pola entidade, que conta co apoio e respaldo da afección.

La cantera del Real Club Celta continúa fabricando jóvenes promesas que nutren tanto al club como a las categorías inferiores de las selecciones internacionales. Álex Ubeira (Vigo, 10-08-1998), futbolista del Cadete A, ha sido convocado por la Selección Española Sub-16 para participar en los entrenamientos oficiales que tendrán lugar en Las Rozas (Madrid) entre el 10 y el 12 de marzo.

Para Ubeira esta es su primera convocatoria internacional, un reconocimiento tanto para el canterano como para la Fundación Celta de Vigo, soporte del proyecto de cantera celeste. La base futbolística del RC Celta continúa atrayendo la atención de los seleccionadores nacionales, hecho que refrenda la filosofía marcada por la entidad, que cuenta con el apoyo y respaldo de la afición.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario