A Porta 1923 abre este sábado cun innovador ‘chisco’ ás peñas

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Marzo 29, 2014

Regresa o fútbol a Balaídos, este sábado ante o Sevilla, e a partir das 17.00 horas abre de novo a Porta 1923, unha vez máis con novos contidos para os celtistas de todo o mundo. Para este apaixonante encontro, a aplicación do proxecto Balaídos Universal mostrará aos afeccionados celestes un pioneiro ‘chisco’ ás peñas do Celta, que se asomarán aos smartphones de todo o mundo e ao propio estadio a través do valado electrónico de publicidade que rodea o terreo de xogo.

Aos seus xa habituais contidos, a Porta 1923 sumará este sábado con motivo do partido ante o Sevilla (Balaídos, 18.00 horas) unha innovadora proposta con protagonismo para algunhas das peñas celtistas, que se asomarán aos smartphones dos afeccionados antes e durante o encontro. Dentro dunhas semanas, no choque ante o Valladolid celebrarase o Día das Peñas, e Porta 1923 realizará unha homenaxe a estes colectivos celtistas con novas iniciativas.

Este sábado, a aplicación de Balaídos Universal ofrecerá imaxes dunha singular actividade, a ‘marcha’ dos peñistas desde Pórta do Sol, onde a cidade celebra a súa Festa da Reconquista, ata o estadio de Balaídos para animar ao equipo no seu complicado choque ante o Sevilla.

Xa durante o partido, na U Televisiva, conformada polo valado electrónico de publicidade que rodea o terreo de xogo, os peñistas terán un gran protagonismo. Estes soportes publicitarios mostrarán as fotografías enviadas por algunhas peñas a Balaídos Universal, que desta maneira poderanse ver no propio estadio e nos smartphones dos celtistas de todo o mundo.

A estes innovadores contidos sumaranse os xa habituais: o quecemento do equipo, o himno a cappella, imaxes dos videomarcadores e dos afeccionados no estadio e a celebración dos goles.

Regresa el fútbol a Balaídos, este sábado ante el Sevilla, y a partir de las 17.00 horas abre de nuevo la Puerta 1923, una vez más con nuevos contenidos para los celtistas de todo el mundo. Para este apasionante encuentro, la aplicación del proyecto Balaídos Universal mostrará a los aficionados celestes un pionero ‘guiño’ a las peñas del Celta, que se asomarán a los smartphones de todo el mundo y al propio estadio a través de las vallas de publicidad electrónicas que rodean el terreno de juego.

A sus ya habituales contenidos, la Puerta 1923 sumará este sábado con motivo del partido ante el Sevilla (Balaídos, 18.00 horas) una innovadora propuesta con protagonismo para algunas de las peñas celtistas, que se asomarán a los smartphones de los aficionados antes y durante el encuentro. Dentro de unas semanas, en el choque ante el Valladolid se celebrará el Día de las Peñas, y Puerta 1923 realizará  un homenaje a estos colectivos celtistas con nuevas iniciativas.

Este sábado, la aplicación de Balaídos Universal ofrecerá imágenes de una singular actividad, la ‘marcha’ de los peñistas desde la Porta do Sol, donde la ciudad celebra su Fiesta de la Reconquista, hasta el estadio de Balaídos para animar al equipo en su complicado choque ante el Sevilla.

Ya durante el partido, en la U Televisiva, conformada por las vallas de publicidad electrónica que rodean el terreno de juego, los peñistas tendrán un gran protagonismo. Estos soportes publicitarios mostrarán las fotografías enviadas por algunas peñas a Balaídos Universal, que  de esta manera se podrán ver en el propio estadio y en los smartphones de los celtistas de todo el mundo.

A estos innovadores contenidos se sumarán los ya habituales: el calentamiento del equipo, el himno a cappella, imágenes de los videomarcadores y de los aficionados en el estadio y la celebración de los goles.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario