Apertura oficial do curso escolar 2017-2018

Actualizado: octubre 4, 2017

O Colexio Los Sauces Pontevedra acolleu o pasado 21 de setembro o Acto de Apertura do Curso Académico 2017/2018. Un acto presidido polo subdirector xeral da Institución, José Antonio Rois, quen estivo acompañado polo director do Colexio, Manuel Casal. Nesta sesión acudiu como invitado Rafael Bisquerra Alzina, catedrático de Orientación Psicopedagógica e Director de Posgrao en Educación Emocional e Benestar na Universidade de Barcelona, que está considerado como un dos principais referentes desta corrente educativa en España e que falou sobre o “Universo de emocións”. O profesor Bisquerra dirixiu a implantación do programa de educación emocional en Los Sauces, un programa co obxectivo de formar a profesores, alumnos e membros da comunidade educativa en xeral, en competencias socio-emocionais, tales como a autoestima, a automotivación, a responsabilidade, a resiliencia, o respecto polos demais, o espírito crítico, a asertividad, a toma de decisións e a actitude positiva, entre outras.

El Colegio Los Sauces Pontevedra acogió el pasado 21 de septiembre el Acto de Apertura del Curso Académico 2017/2018. Un acto presidido por el subdirector general de la Institución, José Antonio Rois, quien estuvo acompañado por el director del Colegio, Manuel Casal. En esta sesión acudió como invitado Rafael Bisquerra Alzina, catedrático de Orientación Psicopedagógica y Director de Postgrado en Educación Emocional y Bienestar en la Universidad de Barcelona, que está considerado como uno de los principales referentes de esta corriente educativa en España y que habló sobre el “Universo de emociones”. El profesor Bisquerra ha dirigido la implantación del programa de educación emocional en Los Sauces, un programa con el objetivo de formar a profesores, alumnos y miembros de la comunidad educativa en general, en competencias socio-emocionales, tales como la autoestima, la automotivación, la responsabilidad, la resiliencia, el respeto por los demás, el espíritu crítico, la asertividad, la toma de decisiones y la actitud positiva, entre otras.