Apúntate ós clinics de fútbol de Semana Santa

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 9, 2015

Vive unha Semana Santa chea de fútbol co clinic que organizamos o próximo luns 30 de marzo nas instalacións deportivas de A Madroa en horario de 10 a 14 horas. Unha xornada de divertimento, aprendizaxe e moito fútbol pensado para rapaces e rapazas de 4 a 15 anos. En estos clinics preténdese achegar ós rapaces a metodoloxía empregada na canteira celeste e que tantos éxitos está aportando o nos fútbol.

Ademáis de A Madroa, este ano os rapaces e rapazas poderán disfrutar do clinic de fútbol nas instalacións deportivas do Pabellón de Ourense, os días 30 e/ou 31 de marzo. 

Os participantes poderán aprender da man dos adestradores das categorías inferiores do Real Club Celta e tamén dos Campus de verán. Trátase dunha oportunidade única para disfrutar dunha actividade diferente, divertida e chea de celtismo!

Vive una Semana Santa llena de fútbol con el clinic que organizamos el próximo lunes 30 de marzo en las instalaciones deportivas de A Madroa. Una jornada de divertimento, aprendizaje y mucho fútbol pensado para chavales y chavalas de 4 a 15 años. En estos clinics se pretende acercar a los rapaces a metodología empleada en la cantera celeste y que tantos éxitos está aportando lo nos fútbol.

Además de A Madroa, este año será posible participar de los clincs de fútbol de la Fundación  Celta de Vigo en las instalaciones deportivas del Pabellón de Ourense los días 3o y/o 31 de marzo. 

Los participantes podrán aprender de la mano de los entrenadores de las categorías inferiores del Real Club Celta y también de los Campus de verano. Se trata de una oportunidad única para disfrutar de una actividad diferente, divertida ¡y llena de celtismo!

 FINALIZADO PLAZO DE INSCRIPCIÓN

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario