Apúntate ós clinics de fútbol de Semana Santa

Actualizado: marzo 9, 2015

Vive unha Semana Santa chea de fútbol co clinic que organizamos o próximo luns 30 de marzo nas instalacións deportivas de A Madroa en horario de 10 a 14 horas. Unha xornada de divertimento, aprendizaxe e moito fútbol pensado para rapaces e rapazas de 4 a 15 anos. En estos clinics preténdese achegar ós rapaces a metodoloxía empregada na canteira celeste e que tantos éxitos está aportando o nos fútbol.

Ademáis de A Madroa, este ano os rapaces e rapazas poderán disfrutar do clinic de fútbol nas instalacións deportivas do Pabellón de Ourense, os días 30 e/ou 31 de marzo.

Os participantes poderán aprender da man dos adestradores das categorías inferiores do Real Club Celta e tamén dos Campus de verán. Trátase dunha oportunidade única para disfrutar dunha actividade diferente, divertida e chea de celtismo!

Vive una Semana Santa llena de fútbol con el clinic que organizamos el próximo lunes 30 de marzo en las instalaciones deportivas de A Madroa. Una jornada de divertimento, aprendizaje y mucho fútbol pensado para chavales y chavalas de 4 a 15 años. En estos clinics se pretende acercar a los rapaces a metodología empleada en la cantera celeste y que tantos éxitos está aportando lo nos fútbol.

Además de A Madroa, este año será posible participar de los clincs de fútbol de la Fundación  Celta de Vigo en las instalaciones deportivas del Pabellón de Ourense los días 3o y/o 31 de marzo.

Los participantes podrán aprender de la mano de los entrenadores de las categorías inferiores del Real Club Celta y también de los Campus de verano. Se trata de una oportunidad única para disfrutar de una actividad diferente, divertida ¡y llena de celtismo!

FINALIZADO PLAZO DE INSCRIPCIÓN