Borja Oubiña e Rubén Blanco, nominados na Gran Gala Do Deporte de Vigo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 18, 2014

Borja Oubiña e Rubén Blanco, xogadores do RC Celta, forman parte do corenta e dous deportistas que optan aos premios da 15ª Edición da Gran Gala do Deporte de Vigo e a súa Comarca, que organiza a Fundación VIDE. O capitán celeste aspira a gañar o galardón ao mellor deportista vigués de 2013, mentres que o porteiro mosense está entre os nomeados a Mellor Promesa do ano pasado.

Por outra banda, a gala recoñecerá o labor de seis entidades deportivas de Vigo, entre as que se atopa o Real Club Celta. O acto de entrega dos premios terá lugar o vindeiro venres 20 de marzo ás 20:30 horas no Centro Cultural Novacaixagalicia de Vigo.

Borja Oubiña y Rubén Blanco, jugadores del RC Celta, forman parte de los cuarenta y dos deportistas que optan a los premios de la 15ª Edición de la Gran Gala del Deporte de Vigo y su Comarca, que organiza la Fundación VIDE. El capitán celeste aspira a ganar el galardón al mejor deportista vigués de 2013, mientras que el portero mosense está entre los nominados a Mejor Promesa del año pasado.

Por otra parte, la gala reconocerá la labor de seis entidades deportivas de Vigo, entre las que se encuentra el Real Club Celta. El acto de entrega de los premios tendrá lugar el próximo viernes 20 de marzo a las 20:30 horas en el Centro Cultural Novacaixagalicia de Vigo.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario