Carlos Mouriño: “este Celta non se podería entender nunca sen a súa afección”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 14, 2014
Carlos_Mouriño_-_Presidente_RC_Celta

O presidente do Celta, Carlos Mouriño, quixo expresar hoxe, tras a firma do convenio de colaboración entre a Fundación Celta de Vigo e a Deputación de Pontevedra, o seu profundo agradecemento á afección celeste, un sentimento que resumiu nunha significativa frase: este Celta non se podería entender nunca sen a súa afección.

Mouriño considera vital, determinante, no desenvolvemento do proxecto do club, baseado na súa canteira, o respaldo do celtismo: “este Celta non se podería entender sen o apoio que nos está prestando a afección. Non se podería entender que en momentos moi difíciles, co equipo a piques de baixar, a afección aplaudise. Non se podería entender este Celta sen esa afección que estivo dándolle unha oportunidade á base, que é do que sentimos máis orgullosos. Non o poderiamos facer sen eles”.

“Sabiamos o risco que corriamos, sabiamos que todas as afeccións do mundo, todas, son resultadistas, pero conseguimos que a nosa afección, á parte de querer o resultado, apoie un obxectivo, un proxecto, un plan e sentímonos moi apoiados”, engadiu o presidente do Real Club Celta, quen sinalou que “esta afección, a que pasou dos 7.000 aos 24.000, é unha afección que nace dun sufrimento e iso dálle un plus enorme. Estoulle tremendamente agradecido, e estareino sempre”.

El presidente del Celta, Carlos Mouriño, quiso expresar hoy, tras la firma del convenio de colaboración entre la Fundación Celta de Vigo y la Diputación de Pontevedra, su profundo agradecimiento a la afición celeste, un sentimiento que resumió en una significativa frase: este Celta no se podría entender nunca sin su afición.

Mouriño considera vital, determinante, en el desarrollo del proyecto del club, basado en su cantera, el respaldo del celtismo: “este Celta no se podría entender sin el apoyo que nos está prestando la afición. No se podría entender que en momentos muy difíciles, con el equipo a punto de bajar, la afición aplaudiera. No se podría entender este Celta sin esa afición que ha estado dándole una oportunidad a la base, que es de lo que nos sentimos más orgullosos. No lo podríamos hacer sin ellos”.

“Sabíamos el riesgo que corríamos, sabíamos que todas las aficiones del mundo, todas, son resultadistas, pero hemos conseguido que nuestra afición, aparte de querer el resultado, apoye un objetivo, un proyecto, un plan y nos sentimos muy respaldados”, añadió el presidente del Real Club Celta, quien señaló que “esta afición, la que pasó de los 7.000 a los 24.000. es una afición que nace de un sufrimiento y eso le da un plus enorme. Le estoy tremendamente agradecido, y lo estaré siempre”.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario