Carlos Mouriño visita ós xogadores no colexio Los Sauces

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Marzo 14, 2014

Esta semana o Presidente do Real Club Celta de Vigo e da Fundación Celta, Carlos Mouriño, realizou unha visita ós xogadores da canteira do club que contan con beca de residencia e estudios no colexio Los Sauces en Pontevedra.

A Fundación Celta ofrece nestes momentos con máis de 20 becas destinadas a xogadores das categorías inferiores do club que inclúen residencia e estudios nunha das máis prestixiosas institucións educativas.

Durante a visita, o Presidente estivo acompañado de Germán Arteta, Director Xeral da Fundación Celta e de Toni Otero, coordinador técnico da canteira celeste, e disfrutaron dun almorzo conxunto no que se puxeron ó tanto das novidades relacionadas coa institución.

Esta semana el Presidente del Real Club Celta de Vigo y de la Fundación Celta, Carlos Mouriño, realizó una visita a los jugadores de la cantera del club que cuentan con beca de residencia y estudios en el colegio Los Sauces en Pontevedra.

La Fundación Celta ofrece en estos momentos con más de 20 becas destinadas a jugadores de las categorías inferiores del club que incluyen residencia y estudios en una de las más prestigiosas instituciones educativas.

Durante la visita, el Presidente estuvo acompañado de Germán Arteta, Director General de la Fundación Celta y de Toni Otero, coordinador técnico de la cantera celeste, y disfrutaron de un almuerzo conjunto en el que se pusieron al tanto de las novedades relacionadas con la institución.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario