Charles e Rafinha, padriños do XV aniversario da Peña Carcamäns

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 27, 2014

Rafinha Alcántara e Charles Días asistiron na tarde do sábado ó XV aniversario da peña celtista Carcamäns, a peña con maior número de socios (en torno a oitocentos) e que levan 3 lustros apoiando o Real Club Celta de Vigo dende a fermosa Illa de Arousa.

Os xogadores foron acompañados polo director xeral da Fundación Celta, Germán Arteta, e polo conselleiro do Celta, Primitivo Ferro. A primeira hora, visitaron a sede de Carcamäns nun local da Illa de Arousa onde ambos futbolistas asinaron autógrafos para os máis pequenos en camisetas, botas e fotografías. Unha agradable experiencia onde a xuventude disfrutou da presenza de dous dos xogadores máis queridos pola afección.

Tras a firma de autógrafos, os xogadores e os directivos do club dirixíronse ao restaurante onde os case douscentos comensais gozarían da cea de aniversario. Antes da cea, os asistentes puideron realizarse fotografías cos Charles e Rafinha e recibiron uns detalles por parte da pena. Dende a Fundación Celta queremos felicitar á pena Carcamäns, por ser un exemplo de Celtismo e de apoio ao seu equipo e desexámoslles un gran futuro celeste.

20140426_223043

Rafinha Alcántara y Charles Días asistieron en la tarde del sábado al XV aniversario de la peña celtista Carcamäns, la peña con mayor número de socios (en torno a ochocientos) y que llevan 3 lustros apoyando el Real Club Celta de Vigo desde la hermosa Illa de Arousa.

Los jugadores fueron acompañados por el director general de la Fundación Celta, Germán Arteta, y por el consejero del Celta, Primitivo Ferro. A primera hora, visitaron la sede de Carcamäns en un local de la Illa de Arousa donde ambos futbolistas firmaron autógrafos para los más pequeños en camisetas, botas y fotografías. Una agradable experiencia donde la juventud disfrutó de la presencia de dos de los jugadores más queridos por la afición.

Tras la firma de autógrafos, los jugadores y los directivos del club se dirigieron al restaurante donde los casi doscientos comensales disfrutarían de la cena de aniversario. Antes de la cena, los asistentes pudieron realizarse fotografías con los Charles y Rafinha y recibieron unos detalles por parte de la peña. Desde la Fundación Celta queremos felicitar a la peña Carcamäns, por ser un ejemplo de Celtismo y de apoyo a su equipo y les deseamos un gran futuro celeste.

20140426_223043

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario