Concurso de postais de Nadal Fundación Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: octubre 28, 2014
Concurso Postais 4-3

Como cada ano a Fundación Celta presenta o seu tradicional concurso de postais de Nadal cuxa temática será o Real Club Celta de Vigo. Este concurso vai destinado a tódolos rapaces e rapazas de entre 5 e 14 anos que desexen participar. Os premios estarán divididos por categorías cada unha das cales terá os seus premios e un gañador absoluto que será invitado xunto cos seus pais a asistir a un partido do Real Club Celta de Vigo da presente tempada. Ademáis haberá premios especiais para aqueles centros educativos máis participativos e para as postais máis orixinais.

Do 1 de novembro ó 5 de decembro de 2014 será o prazo para realizar as postais que poderán ser entregadas no Servizo de Atención ó Cliente de El Corte Inglés de Vigo, situado na 7ª planta. Os traballos deberán ser realizados en tamaño A4 en sentido vertical ou horizontal en cartolina. Está permitido calquera tipo de procedemento pictórico (acuarela, óleo, lapis, ceras) agás colaxe. Ningún traballo deberá ir enmarcado nin con montaxe especial.

Dende a Fundación Celta animamos os rapaces e ós centros educativos a participar neste tradicional e fermoso concurso no que o celtismo é o protagonista.

Como cada año, la Fundación Celta presenta su tradicional concurso de postales de Navidad cuya temática será el Real Club Celta de Vigo. Este concurso va destinado a todos los niños y niñas de entre 5 y 14 años que deseen participar. Los premios estarán divididos por categorías, cada una de las cuales tendrá sus premios y un ganador absoluto que será invitado junto con sus padres a asistir a un partido del Real Club Celta de Vigo de la presente temporada. Ademáis habrá premios especiales para aquellos centros educativos más participativos y para las postales más originales.

Del 1 de noviembre al 5 de diciembre de 2014 será el plazo para realizar las postales que podrán ser entregadas en el Servicio de Atención al Cliente de Él Corte Inglés de Vigo, situado en la 7ª planta. Los trabajos deberán ser realizados en tamaño A4 en sentido vertical u horizontal en cartulina. Está permitido cualquier tipo de procedimiento pictórico (acuarela, óleo, lápiz, ceras…) excepto collage. Ningún trabajo deberá ir enmarcado ni con montaje especial.

Desde la Fundación Celta animamos los chavales y a los centros educativos a participar en este tradicional y hermoso concurso en el que el celtismo es el protagonista.

portada facebook postales de navidad

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario