Concurso “O meu eslogan do Campus de Verán 2014”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 4, 2014

A Fundación Celta, da man da plataforma Balaídos Universal e coa colaboración do Real Club Celta de Vigo, organizan o concurso ‘O meu eslogan do Campus de Verán 2014’, dirixido a familias celtistas que sigan a páxina oficial de Facebook da Fundación Celta de Vigo e se rexistren no mapamundi do celtismo.

Para participar, as familias deberán propoñer, antes das 23:59 horas do día 10 de abril, un lema dos Campus de Verán 2014 relacionado coa imaxe publicad no Facebok oficial da Fundación Celta, que será compartido pola conta oficial do Real Club Celta nesta rede social.

A familia ganadora poderá vivir unha experiencia única e irrepetible no estadio de Balaídos durante o partido entre o Celta e a Real Sociedad. Un neno da familia seleccionada, acompañado por un adulto, poderá vivir o encontro desde o céspede de Balaidos cunha cámara subxetiva coa que gravará a súa experiencia. Unha vez terminado o partido, faráselle entrega da camiseta do seu xogador favorito e unha semana máis tarde a familia recibirá o video gravado a pé de campo. Ademais, outros dous membros desta familia poderán presenciar a experiencia desde a grada do Estadio.

O eslogan ganador emitirase na U televisiva, onde, en colaboración con Balaídos Universal, proxectarase unha animación orixinal que incluirá os valores da Fundación Celta de Vigo. Ademais dos asistentes ao partido e dos tele espectadores, os celtistas de todo o mundo poderán ver o eslogan premiado a través da aplicación Porta 1923, onde se integrarán durante o partido os contidos mostrados na U televisiva.

Na semana seguinte ao concurso, na web de Balaídos Universal poderase acceder a un resumo dos mellores momentos desta singular experiencia e dos contidos mostrados na Porta 1923, que xa ten o  novo vídeo promocional dispoñible en www.balaidosuniversal.com con algúns dos contidos ofrecidos nos tres partidos anteriores.

Tamén haberá 3 menciones especiais que levarán outras tantas familias, O premio será asistir ao partido por invitación do Real Club Celta.

Preme aquí e accede ó concurso!

Consulta as bases aquí.

 

La Fundación Celta, de la mano de la plataforma “Balaídos Universal” y con la colaboración del Real Club Celta de Vigo, organizan el concurso “Mi eslogan del Campus de Verano 2014″, dirigido a  familias celtistas que sigan la página oficial de Facebook de la Fundación Celta de Vigo y se registren en el mapamundi del celtismo.

Para participar, las familias deberán proponer, antes de las 23:59 horas del día 10 de abril, un lema de los Campus de Verano 2014 relacionado con la imagen publicada en el Facebok oficial de la Fundación Celta, que será compartido por la cuenta oficial del Real Club Celta en esta red social.

La familia ganadora podrá vivir una experiencia única e irrepetible en el estadio de Balaídos durante el partido entre el Celta y la Real Sociedad. Un niño de la familia seleccionada, acompañado por un adulto, podrá vivir el encuentro desde el césped de Balaidos con una cámara subjetiva con la que grabará su experiencia. Una vez terminado el partido, se le hará entrega de la camiseta de su jugador favorito y una semana más tarde la familia recibirá el video grabado a pie de campo. Además, otros dos miembros de esta familia podrán presenciar la experiencia desde la grada del Estadio. 

El eslogan ganador se emitirá en la U televisiva, donde, en colaboración con Balaídos Universal, se proyectará una animación original que incluirá los valores de la Fundación Celta de Vigo. Además de los asistentes al partido y de los tele espectadores, los celtistas de todo el mundo podrán ver el eslogan premiado a través de la aplicación Puerta 1923, donde se integrarán durante el partido los contenidos mostrados en la U televisiva.

En la semana siguiente al concurso, en la web de Balaídos Universal se podrá acceder a un resumen de los mejores momentos de esta singular experiencia y de los contenidos mostrados en la Puerta 1923, cuyo nuevo vídeo promocional está ya disponible enwww.balaidosuniversal.com con algunos de los contenidos ofrecidos en los tres partidos anteriores.

También habrá 3 menciones especiales que llevarán otras tantas  familias, cuyo premio será asistir al partido por invitación del Real Club Celta.

Pulsa aquí y accede al concurso!

Consulta las bases aquí.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario