Concurso PortoValla Celeste

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 30, 2014

A Fundación Celta de Vigo, da man da empresa Porto Valla, presentan un novo concurso que ofrece a posibilidade de vivir un partido do Celta dende o céspede de Balaidos ademáis de outros premios como unha camiseta oficial e outras sorpresas.

Que tes que facer para participar? Moi sinxelo. Colocaronse 5 vallas publicitarias en Vigo nas que se promocionan as Escolas da Fundación Celta de Vigo. Para participar hai que facer unha foto na que apareza unha das vallas e enviala a través das redes sociais de Twitter ou Facebook, mencionando á Fundación Celta (@FundacionCelta) e empregando o Hagstag #PortovallaCeleste sempre antes do día 10 de outbro as 23:59 horas. É imprescindible ser seguidor das contas oficiais da Fundación Celta de Vigo antes de que finalice o prazo para participar no concurso.

A partir de ese momento, un xurado seleccionará a fotografía máis orixinal, divertida ou curiosa, e o gañador poderá disfrutar xunto cun acompañante dun partido do Celta dende o céspede de Balaidos. Tamén se seleccionará un segundo premio e dous accésit que levaran tamén regalos por parte da Fundación Celta de Vigo.

Non perdas esta oportunidade e participa enviando a túa fotografía coa valla da Fundación Celta de Vigo!

ACTUALIZACIÓN: GANADORES!

Xa temos os gañadores do concurso PortoValla Celeste!

Primeiro Premio para Agustín Couto Picos (@auguscotopicos) pola súa imaxe:

Ganador concurso Portovalla

Segundo premio: Diego Tobío

Accésit: Susana Codesido García

Felicidades a todos!!

La Fundación Celta de Vigo, de la mano de la empresa PortoValla, presentan un nuevo concurso que ofrece la posibilidad de vivir un partido del Celta desde el césped de Balaidos además de otros premios como una camiseta oficial y más sorpresas.

¿Qué tienes que hacer para participar? Muy sencillo. Se han instalado 5 vallas publicitarias en Vigo en las que se promocionan las Escuelas de la Fundación Celta de Vigo. Para participar hay que hacer una foto en la que aparezca una de las vallas y enviarla a través de las redes sociales de Twitter o Facebook, mencionando a la Fundación Celta (@FundacionCelta) y empleando el Hagstag #PortovallaCeleste siempre antes del día 10 de outbro las 23:59 horas. Es imprescindible ser seguidor de las cuentas oficiales de la Fundación Celta de Vigo antes de que finalice el plazo para participar en el concurso.

A partir de ese momento, un jurado seleccionará la fotografía más original, divertida o curiosa, y el ganador podrá disfrutar junto con un acompañante de un partido del Celta desde el césped de Balaidos. También se seleccionará un segundo premio y dos accésit que se llevarán también regalos por parte de la Fundación Celta de Vigo.

No pierdas esta oportunidad y participa enviando tu fotografía con la valla de la Fundación Celta de Vigo!

ACTUALIZACIÓN: GANADORES!

Ya tenemos los ganadores del concurso PortoValla Celeste!

Primer Premio para Agustín Couto Picos (@auguscotopicos) pola súa imaxe:

Ganador concurso Portovalla

Segundo premio: Diego Tobío

Accésit: Susana Codesido García

¡Felicidades a todos!

Ubicacións das vallas:

1 Carretera de Baiona – Coruxo dirección Baiona

2 Circunvalación Zona Franca – Bouzas Rotonda da autovia San Pelayo

3 Carretera de Baiona – Coruxo dirección Vigo

4 Rúa Montecelo Baixo – Rúa Coutadas. Junto Piscina Municipal

5 Avda Travesía de Vigo, Subida Carrefour

BASES: http://www.fundacioncelta.com/bases-do-concurso-portovalla-celeste/

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario