Coñece as escolas de Fútbol Fundación Celta 2014-2015

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 6, 2014
FOTO 4-3

PROBA 843x403Coa chegada do novo curso escolar, a Fundación Celta de Vigo ofrece como cada ano aos celtistas e afeccionados ao deporte a posibilidade de formar parte das escolas de fútbol que darán comezo o próximo 1 de outubro.

Tras o record de asistencia nos campus de verán 2014, a Fundación Celta presenta un amplo catálogo de posibilidades para que os afeccionados celestes poidan gozar e aprender da man dos profesionais que traballan coa canteira do Real Club Celta de Vigo.

Este ano preséntanse numerosas novidades, novas sedes e novos horarios, que amplían considerablemente a oferta para que todos aqueles que queiran gozar da experiencia poidan facelo con maior comodidade. Para o curso 2014-2015, ademais da Madroa e o colexio Ou Castro, estarán dispoñibles tres sedes máis; a do colexio Os Sauces en Pontevedra, a do Concello de Pereiro de Aguiar e a do colexio Montecastelo, tamén en Vigo.

Tamén este ano se estrea unha nova sede, no Concello ourensán de Pereiro de Aguiar cun aforo máximo de 30 rapaces, e horario de 17:30 a 18:30 no campo de fútbol de Loñoá. Os rapaces e rapazas poderán apuntarse entre 1 e 4 días a escoller de luns a xoves.

Ademais, calquera interesado en coñecer o funcionamento das escolas, terá a oportunidade de gozar dunha sesión de adestramento totalmente gratuíto na Madroa, o luns 15 e martes 16 de setembro en horario de tarde (de 17:15 a 18:45) para o que será imprescindible contactar coa Fundación Celta antes do próximo xoves 11 de setembro. Para iso é imprescindible enviar un correo electrónico á dirección info@fundacioncelta.com co nome e apelidos do participante, a ano de nacemento, un teléfono de contacto, e o día que vai asistir. Calquera participante que non envíe esta información poderá quedar excluído do adestramento.

AMPLIACIÓN: o próximo luns 22 de setembro será posible asistir a un novo adestramento gratuito en A Madroa, exclusivamente para aqueles rapaces e rapazas que non puideron asistir ós adestramentos previos. O prazo de inscrición estará aberto ata o sábado 20 de setembro.

Durante o curso escolar, as escolas celebraranse dous días por semana, en períodos dunha hora e media diaria. Durante as sesións, os mozos e mozas traballarán seguindo a fórmula que se emprega nas categorías inferiores do Real Club Celta e combínase ademais coa formación e o entretemento xa que a filosofía da Fundación Celta de Vigo é a de contribuír á formación dos máis pequenos, e transmitir os valores positivos do deporte que poden ser aplicados na vida diaria como son o respecto, o traballo en equipo, a humildade e a capacidade de superación.

Ademáis, este ano estará tamén dispñible o curso anual de tecnificación deportiva destinada a rapaces e rapaces de entre 8 e 19 anos que desexen perfeccionar as súa técnica futbolística.

Imprimir

PROBA 843x403Con la llegada del nuevo curso escolar, la Fundación Celta de Vigo ofrece como cada año a los celtistas y aficionados al deporte la posibilidad de formar parte de las escuelas de fútbol que darán comienzo el próximo 1 de octubre.

Tras el record de asistencia en los campus de verano 2014, la Fundación Celta presenta un amplio catálogo de posibilidades para que los aficionados celestes puedan disfrutar y aprender de la mano de los profesionales que trabajan con la cantera del Real Club Celta de Vigo.

Este año se presentan numerosas novedades, nuevas sedes y nuevos horarios, que amplían considerablemente la oferta para que todos aquellos que quieran disfrutar de la experiencia puedan hacerlo con mayor comodidad. Para el curso 2014-2015, además de A Madroa y el colegio O Castro, estarán disponibles tres sedes más; la del colegio Los Sauces en Pontevedra, la del Ayuntamiento de Pereiro de Aguiar y la del colegio Montecastelo, también en Vigo.

También este año se estrena una nueva sede, en el Ayuntamiento orensano de Pereiro de Aguiar con un aforo máximo de 30 chavales, y horario de 17:30 a 18:30 en el campo de fútbol de Loñoá. Los chicos y chicas podrán apuntarse entre 1 y 4 días a escoger de lunes a jueves.

Además, cualquier interesado en conocer el funcionamiento de las escuelas, tendrá la oportunidad de disfrutar de una sesión de entrenamiento totalmente gratuito en A Madroa, el lunes 15 y martes 16 de septiembre en horario de tarde (de 17:15 a 18:45) para lo que será imprescindible contactar con la Fundación Celta antes del próximo jueves 11 de septiembre. Para ello es imprescindible enviar un correo electrónico a la dirección info@fundacioncelta.com con el nombre y apellidos del participante, año de nacimiento, un teléfono de contacto y el día que va a asistir. Cualquier participante que no envíe esta información podrá quedar excluido del entrenamiento.

AMPLIACIÓN: el próximo lunes 22 de septiembre será posible asistir a un nuevo entrenamiento gratuito en A Madroa, exclusivamente para aquellos niños y niñas que no pudieron asistir a los entrenamientos previos. El plazo de inscripción estará abierto hasta el sábado 2o de septiembre.

Durante el curso escolar, las escuelas se celebrarán dos días por semana, en periodos de una hora y media diaria. Durante las sesiones, los chicos y chicas trabajarán siguiendo la fórmula que se emplea en las categorías inferiores del Real Club Celta y se combina además con la formación y el entretenimiento ya que la filosofía de la Fundación Celta de Vigo es la de contribuir a la formación de los más pequeños, y transmitir los valores positivos del deporte que pueden ser aplicados en la vida diaria como son el respeto, el trabajo en equipo, la humildad y la capacidad de superación.

Además estará disponible el Curso de Tecnificación deportiva da Fundación Celta de Vigo, destinada a niños y niñas de entre 8 y 19 años que deseen perfeccionar su ténica de la mano de los entrenadores de la Cantera Celeste.

Imprimir

DESCARGA INSCRIPCIÓN VIGO

Tecnificacion 1

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario