Consegue a colección de cromos da Canteira Celeste

Actualizado: noviembre 21, 2014

A Fundación Celta de Vigo da man de Faro de Vigo presentan o álbum de cromos do Celta que inclúe a tódolos xogadores dende benxamíns ata o primeiro equipo.

Unha fermosa oportunidade de ter una colección de cromos completamente celtista que dende hoxe e ata o 28 de decembro ofrecerá 162 dos 312 cromos. O resto poderánse adquirir por 0,50 euros nos kioskos.

La Fundación Celta de Vigo de la mano de Faro de Vigo presentan el álbum de cromos del Celta que incluye a todos los jugadores desde benjamines hasta el primer equipo.

Una hermosa oportunidad de tener una colección de cromos completamente celtista que desde hoy y hasta el 28 de diciembre ofrecerá 162 de los 312 cromos. El resto se podrán adquirir por 0,50 euros en los kioskos.