Continúa aberto o prazo de inscripción nos Campus de Verán

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 9, 2014
HOJA FIRMAS

A falta dun mes para o inicio das actividades superáronse xa os 400 inscritos

Os Campus de Verán 2014 que organiza a Fundación Celta de Vigo están tendo unha gran acolleita por parte dos afeccionados e seguidores do Real Club Celta que buscan un plan para que os máis pequenos desfruten do verán. O bo ritmo de inscripciones fixo que sedes como a de Monforte de Lemos, con apoio do Concello da localidade lucense, complete a súa aforo nunha mañá, mentres que outras xa contan con numerosas solicitudes para participar este ano da xenial “Experiencia Celta” organizada pola fundación do club celeste. A opción de pensión completa que se ofrece nas instalacións de Melgaço está próxima a cubrir a súa aforo.

Pese a que existe un límite de inscripcións nas restantes sedes, aínda quedan prazas en Vigo e Melgaço, así como na maior parte das localidades repartidas por toda a xeografía galega ata unha semana antes da celebración do campus. Con todo, todos aqueles que se inscriban en calquera das sedes antes do 15 de xuño poderán participar no sorteo dunha camiseta oficial do Real Club Celta asinada por algunhas das figuras máis destacadas desta campaña. Ademais, continúan vigentes os importantes descontos para membros colaboradores da Fundación Celta, socios e abonados do Real Club Celta.

Os Campus de Verán da Fundación Celta continúan sendo un referente no panorama de actividades deportivas de Galicia e supoñen unha gran oportunidade para gozar dunha semana chea de entretenimiento e formación cos profesionais da canteira do Celta. Ademais, este ano veñen con numerosas novidades, como adestramentos en Balaidos e xantares no comedor que os xogadores do primeiro equipo empregan durante os seus adestramentos na Madroa.

Non agardes máis e apúntate para participar na #ExperienciaCelta que comezará en pouca máis de tres semanas!

Toda a información e inscripcións neste enlace: goo.gl/Ck5UfC

A falta de un mes para el inicio de las actividades se han superado ya los 400 inscritos

Los Campus de Verano 2014 que organiza la Fundación Celta de Vigo están teniendo una gran acogida por parte de los aficionados y seguidores del Real Club Celta que buscan un plan para que los más pequeños desfruten del verano. El buen ritmo de inscripciones ha hecho que sedes como la de Monforte de Lemos, con apoyo del Concello de la localidad lucense, haya completado su aforo en una mañana, mientras que otras ya cuentan con numerosas solicitudes para participar este año de la genial “Experiencia Celta” organizada por la fundación del club celeste. La opción de pensión completa que se ofrece en las instalaciones de Melgaço está cercana a cubrir su aforo.

Pese a que existe un límite de inscripciones en las restantes sedes, aún quedan plazas en Vigo y Melgaço, así como en la mayor parte de las localidades repartidas por toda la geografía gallega hasta una semana antes de la celebración del campus. Sin embargo, todos aquellos que se inscriban en cualquiera de las sedes antes del 15 de junio podrán participar en el sorteo de una camiseta oficial del Real Club Celta firmada por algunas de las figuras más destacadas de esta campaña. Además, continúan vigentes los importantes descuentos para miembros colaboradores de la Fundación Celta, socios y abonados del Real Club Celta.

Los Campus de Verano de la Fundación Celta continúan siendo un referente en el panorama de actividades deportivas de Galicia y suponen una gran oportunidad para disfrutar de una semana llena de entretenimiento y formación con los profesionales de la cantera del Celta. Además, este año vienen con numerosas novedades, como entrenamientos en Balaidos y almuerzos en el comedor que los jugadores del primer equipo emplean durante sus entrenamientos en A Madroa.

Toda la información e inscripciones en este enlace: goo.gl/Ck5UfC

cuadro-sedes-y-fechas

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario