Día Mundial do Alzheimer

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 15, 2014
afaga f1

Con motivo da celebración do Día Mundial do Alzheimer Afaga levará levar a cabo unha serie de actividades, entre as que se atopa a conferencia do Dr. Pablo Martínez-Lage, neurólogo da Fundación CITA-Alzheimer Fundazioa e coordinador do proxecto Know Alzheimer. Co título ‘Alzheimer, a importancia do diagnóstico a tempo para o enfermo e o coidador’, a charla terá lugar o xoves, 18 de setembro no Auditorio Municipal do Areal (antigo Reitorado), situado na Rúa Areal, 46 (Vigo), as 19,30 horas.

Ademáis, o martes, 16 de setembro, será o debate aberto ‘A enfermidade de Alzheimer; preguntas e respostas‘. Participarán profesionais do ámbito científico e médico, así como representantes de persoas doentes e familiares. Lugar: Salón de actos do Hospital Xeral de Vigo. Hora: 18.00 horas
Tamén estarán as mesas inforamtivas na zona peonil do Calvario, en Vigo, o venres, día 19 de setembro, dende as 10.30 ata as 14.00 horas.

Xunto ás mesas instalarase a ‘Margarida dos Recordos’, un mural no que os viandantes poderán deixar as súas frases, pensamentos, ideas, dirixidas ás persoas que padecen enfermidades neurodegenerativas e aos seus familiares. A margarita con todas as frases será difundida despois a través da web e as redes sociais.

Por outro lado, o venres 26 de setembro, terá lugar o  Día do Coidador, unha Xornada de convivencia, lecer e relax en Monçao. A cita comezará cun Circuíto Termal nas Termas de Monçao, despois gozaremos dunha comida de confraternización e a continuación faremos unha visita ás bodegas Quinta da Pedra.

Dende a Fundación Celta queremos apoiar o traballo que se fai dende Afaga para que poidan seguir desenvolvendo con éxito unha labor tan importante como necesaria nunha sociedade que reclama cada día máis solidariedade. A Fundación aporta o seu graniño de area na promoción empregando os medios dos que dispoñe para axudar á sensibilización da sociedade.

Con motivo de la celebración del Día Mundial del Alzheimer Acostumbre llevará llevar a cabo una serie de actividades, entre las que se encuentra la conferencia del Dr. Pablo Martínez-Lage, neurólogo de la Fundación CITA-Alzheimer Fundazioa y coordinador del proyecto Know Alzheimer. Con el título ?Alzheimer, la importancia del diagnóstico a tiempo para el enfermo y el cuidador?, la charla tendrá lugar el jueves, 18 de septiembre en el Auditorio Municipal del Areal (antiguo Rectorado), situado en la Rúa Areal, 46 (Vigo), las 19,30 horas.

Ademáis, el martes, 16 de septiembre, será el debate abierto ‘La enfermedad de Alzheimer; preguntas y respuestas’. Participarán profesionales del ámbito científico y médico, así como representantes de personas enfermas y familiares. Lugar: Salón de actos del Hospital General de Vigo. Hora: 18.00 horas
También estarán las mesas inforamtivas en la zona peatonal del Calvario, en Vigo, el viernes, día 19 de septiembre, desde las 10.30 hasta las 14.00 horas.

Junto a las mesas se instalará la ‘Margarita de los Recuerdos’, un mural en el que los viandantes podrán dejar sus frases, pensamientos, ideas, dirigidas a las personas que padecen enfermedades neurodegenerativas y a sus familiares. La margarita con todas las frases será difundida después a través de la web y las redes sociales.

Por otro lado, el viernes 26 de septiembre, tendrá lugar el Día del Cuidador, una Jornada de convivencia, ocio y relax en Monçao. La cita comenzará con un Circuito Termal en las Termas de Monçao, después disfrutaremos de una comida de confraternización y a continuación haremos una visita a las bodegas Quinta de la Piedra.

Desde la Fundación Celta queremos apoyar el trabajo que se hace desde Afaga para que puedan seguir desarrollando con éxito una cometido tan importante como necesario en una sociedad que reclama cada día más solidaridad. La Fundación Celta aporta su granito de arena en la difusión de la labor de Afaga a través de los medios de que dispone, para así ayudar a la sensibilización de la sociedad.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario