Diego Maceira e Antón de Vicente padriños da VII Gala do deporte guardés

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 17, 2014

Os xogadores do Celta B Diego Maceira e Antón de Vicente acudiron o pasado venres, acompañados do director da Fundación Celta Serafín Alonso, á VII Gala anual do deporte guardés na que se premiaron en numerosas categorías a varios deportistas que levan o nome do Concello de A Guarda polo mundo.

Esta gala, celebrada no centro cultural da cidade, contou como padriños con ambos xogadores ademáis do atleta olímpico David Gómez e as actuacións do grupo de aerobic juvenil Do-Majó que realizou varios bailes.

A gala foi presentada polo xornalista Terio Carrera que se encargou de dirixir a entrega dos dezaseis galardóns destinados a deportistas, asociacións e clubes que traballan duramente para o mantemento das múltiples disciplinas deportivas que se practican no concello guardés.

Dende a Fundación Celta felicitamos os gañadores e animamos a seguir celebrando este tipo de iniciativas de recoñecemento ó esforzo dos deportistas.

Los jugadores del Celta B Diego Maceita y Antón de Vicente acudieron el pasado viernes, acompañados del director de la Fundación Celta Serafín Alonso, a la VII Gala del deporte guardésn en la que se premiaron en numerosas categorñias a varios deportistas que llevan el nombre del Concello de A Guarda por el mundo.

Esta gala, celebrada en el centro cultural de la ciudad, contón como padrinos con ambos jugadores además del atleta olímpico David Gómez y las actuaciones del grupo de aerobic juvenil Do-Maó que realizó varios bailes.

La gala fue presentada por el periodista Terio Carrera, que se encargó de dirigir la entrega de los dieciseis galardones destinados a deportistas, asociaciones y clubes que trabajan duramente para el mantenimiento de las múltiples disciplinas deportivas que se practican en el Concello guardés.

Desde la Fundación Celta felicitamos a los ganadores y animamos a seguir celebrando este tipo de inciativas de reconocimiento al esfuerzo de los deportistas.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario