Emocionante debut da Escola Fundación Celta Integra

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Diciembre 2, 2015

Os xogadores da escola creada pola Fundación Celta de Vigo debutaron esta mañá no IMD de Travesas fronte a un combinado de xogadores da Federación Galega de Deporte Adaptado dentro dos actos de celebración do Día Internacional da Discapacidade.

Durante a mañá, máis de 25 clubs deportivos déronse cita para celebrar o Día Internacional da Discapacidade. Unha emocionante xornada na que os protagonistas foron os deportistas. Os actos finalizaron coa celebración de dous partidos de exhibición. No primeiro deles, de fútbol sala, participou a Escola “Fundación Celta Integra” e no segundo, de baloncesto en cadeira de rodas, enfrontáronse o AMFIV a un combinado de xogadores e técnicos de Octavio, Celta de Baloncesto e Fundación Celta Integra no que participou o exjugador celeste Mario Bermejo, padriño da escola.

Ao acto tamén acudiron Carmen Avendaño, conselleira do RC Celta e Germán Arteta, director da Fundación Celta de Vigo, quen valoraron moi positivamente esta iniciativa promovida pola Federación Galega de Deporte Adaptado que vén recoñecer o encomiable labor de todos aqueles que traballan diariamente pola integración e o desenvolvemento das persoas con discapacidade.

Los jugadores de la escuela creada por la Fundación Celta de Vigo debutaron esta mañana en el IMD de Traviesas frente a un combinado de jugadores de la Federación Gallega de Deporte Adaptado dentro de los actos de celebración del Día Internacional de la Discapacidad.

Durante la mañana, más de 25 clubes deportivos se dieron cita para celebrar el Día Internacional de la Discapacidad. Una emocionante jornada en la que los protagonistas fueron los deportistas. Los actos finalizaron con la celebración de dos partidos de exhibición. En el primero de ellos, de fútbol sala, participó la Escuela “Fundación Celta Integra” y en el segundo, de baloncesto en silla de ruedas, se enfrentaron el AMFIV a un combinado de jugadores y técnicos de Octavio, Celta de Baloncesto y Fundación Celta Integra en el que participó el exjugador celeste Mario Bermejo, padrino de la escuela.

Al acto también acudieron Carmen Avendaño, consejera del RC Celta y Germán Arteta, director de la Fundación Celta de Vigo, quienes valoraron muy positivamente esta iniciativa promovida por la Federación Galega de Deporte Adaptado que viene a reconocer la encomiable labor de todos aquellos que trabajan diariamente por la integración y el desarrollo de las personas con discapacidad.

151202 Debut FCV Integra2

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario