Faite coa lotaría do Nadal do Real Club Celta

Actualizado: noviembre 3, 2014
Cartel Loteria 4-3

Xa é posible conseguir nos puntos de venda oficiais a lotaría de Nadal deste ano. Aqueles que se animen a comprar a lotaría da Fundación Celta estarán a colaborar co labor que ao longo do ano realiza esta institución se ánimo de lucro cuxo obxectivo principal é achegar os valores do deporte á sociedade, ademais de xestionar, coordinar e manter a canteira do Real Club Celta de Vigo, unha das canteiras máis exitosas de toda España.

Anímate, ilusiónate e colabora coa Fundación Celta de Vigo.

Ya es posible conseguir en los puntos de venta oficiales la lotería de Navidad de este año. Aquellos que se animen a comprar la lotería de la Fundación Celta estarán colaborando con la labor que a lo largo del año realiza esta institución si ánimo de lucro cuyo objetivo principal es acercar los valores del deporte a la sociedad, además de gestionar, coordinar y mantener la cantera del Real Club Celta de Vigo, una de las canteras más exitosas de toda España.

Anímate, ilusiónate y colabora con la Fundación Celta de Vigo.

Puntos oficiais de Venta:

Instalacións deportivas de A Madroa

Tenda Oficial de Balaidos