Gañadores do concurso “O meu eslogan dos Campus de Verán 2014”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 11, 2014

Unha vez rematado o prazo para participar no concurso “O meu Eslogan dos Campus de Verán 2014” organizado pola Fundación Celta de Vigo da man de Balaidos Universal, e tras a deliberación, o xurado decidiu otorgar os seguintes premios.

1º Premio:

Diego Tobío Míguez co seu eslogan “Creando o Futuro Celeste”

O eslogan gañador será empregado nas comunicacións relacionadas co campus xunto ó eslogan oficial da campaña.

A familia gañadora disfrutará dunha experiencia única durante durante o partido de mañá. A familia ganadora poderá vivir unha experiencia única e irrepetible no estadio de Balaídos durante o partido entre o Celta e a Real Sociedad. Un neno da familia seleccionada, acompañado por un adulto, poderá vivir o encontro desde o céspede de Balaidos cunha cámara subxetiva coa que gravará a súa experiencia. 

Ganador

Mencións especiais:

1- Antonio Bardejazz co seu eslogan “Este verán, xoga no Celta!”

Mención2

2- Sergio Cortés Marco co seu eslogan “Únete o futuro Celeste”

Mención3

 

3- José Manuel Rodríguez Frades co seu eslogan “Canteira de valores celestes”

Mención1

 

As familias cuxas mencións foron escollidas poderán asistir o partido Celta-Real Sociedad gratis!

Moitísimas gracias a todos por participar neste concurso e por chear o noso Facebook de ideas frescas e divertidas! Agardamos que disfrutarades todos e estade atentos aos próximos días xa que anunciaremos novas propostas para todos os nosos seguidores!

*Rogamos que os gañadores se poñan en contacto coa Fundación Celta de Vigo a través do seu Facebook oficial para coordinar a entrega das invitacións para o partido.

Una vez terminado el plazo para participar en el concurso “Mi Eslogan de los Campus de Verano 2014” organizado por la Fundación Celta de Vigo de la mano de Balaidos Universal, y tras la deliberación, el jurado decidió otorgar los siguientes premios.

1º Premio: 

Diego Tobío Míguez con su eslogan “Creando o Futuro Celeste”

El eslogan ganador será empleado en las comunicaciones relacionadas con el campus junto al eslogan oficial da campaña.

La familia ganadora disfrutará de una experiencia única durante durante el partido de mañana. La familia ganadora podrá vivir una experiencia única e irrepetible en el estadio de Balaídos durante el partido entre el Celta y la Real Sociedad. Un niño de la familia seleccionada, acompañado por un adulto, podrá vivir el encuentro desde el césped de Balaidos con una cámara subxetiva con la que grabará su experiencia. El eslogan ganador será empleado en todas las comunicaciones que se realicen durante la campaña acompañado del eslogan oficial creado por la Fundación Celta de Vigo.

Ganador

 

Menciones especiales:

1- Antonio Bardejazz con su eslogan “Este verán, xoga no Celta!”

Mención2



2- Sergio Cortés Marco con su eslogan “Únete ó futuro Celeste”

Mención3

3- José Manuel Rodríguez Frades con su eslogan “Canteira de valores celestes”

Mención1
Las familias cuyas menciones fueron escogidas podrán asistir al partido Celta-Real Sociedad gratis!

Muchas gracias a todos por participar en este concurso y por llenar nuestro Facebook de ideas frescas y divertidas! ¡Esperamos que hayáis todos y estad atentos a los próximos días ya que anunciaremos nuevas propuestas para todos nuestros seguidores!

*Rogamos que los ganadores se pongan en contacto con la Fundación Celta de Vigo a través de su Facebook oficial para coordinar la entrega de las invitaciones para el partido.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario